کادیلاک مورد علاقه سارقان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 کادیلاک مورد علاقه سارقان

کادیلاک مورد علاقه سارقان

ممتازنیوز: کادیلاک اسکالاد شاسی بلندی از جنرال موتورز است که در صدر جدول بیشترین پرداختی های شرکت های بیمه ای به دلیل سرقت است. شاید بگویید که این سارقان به این خودرو بیشتر علاقه دارند اما یک دلیلش می تواند ضعف سیستم های بازدارنده در این مدل خودروها باشد.

به گزارش ممتازنیوز، ۷ سال بود که کادیلاک اسکالاد بالاترین آمار سرقت خودرو در بین خودروهای شاسی بلند را از آن خود کرده بود که در سال ۲۰۲۲ به مقام ششم رسید. همین که جنرال موتورز انواعی از سیستم های ضد سرقت را روی این خودرو نصب کرد، نقش بازدارندگی این فناوری ها هم روشن شد.
اما زمانی که از هر ۱۰ خودروی شاسی بلند دزدیده شده برند جنرال موتورز است دیگر یقین حاصل می شود که این خودروساز در بازدارندگی از سرقت، ضعیف عمل کرده است. نوک تیز انتقادها علیه جنرال موتورز هم سبب شده است که فناوری های جدید ضد سرقت در خودروهای سابربن، تاهو یوکان در مدل های ۲۰۲۲ به شکل استاندارد از همان خط تولید نصب شوند. در ضمن سابربن و تاهو به قفل فرمان مجهز می شوند که دو مدل اسکالاد و یوکان به آن مجهز شده اند.
جنرال موتورز قرار است از سیلندرهای مستحکمتر برای قفل درب های خودرو استفاده کند و باز کردن درب ها به کمک اهرم، شاه کلید و ابزارهایی از این دست دشوارتر کند.
البته شرکت های سازنده قطعات یدکی پکیج هایی را طراحی کرده اند که اگر مشتری بخواهد با صرف هزینه ۳۹۵ دلار می تواند سطح ایمنی و ضد سرقت بودن خودرو را بالاتر ببرد. این پکیج ها از سنسورها، پردازشگرها و هشدار دهنده ها تشکیل شده اند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.