کاربران ۲ ثانیه منتظر پخش ویدیو می‌مانند

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد کاربران تنها دو ثانیه برای آغاز نمایش ویدیو در پایگاه اینترنتی‌های اشتراک‌گذاری این فایل‌ها صبر می‌کنند.
به گزارش تفسیری فارس iبه نقل از پی سی مگ، در صورتی که iبه سبب کندی اینترنت یا مشکلات فنی پایگاه اینترنتی ها آغاز نمایش ویدیو در چنین پایگاه اینترنتی هایی بیش از دو ثانیه iبه طول انجامد در نهایت کاربران از ملاحظه ویدیوی مورد نظر منصرف می شوند.
بررسی های انجام شده در دانشگاه Massachusetts Amherst نشان می دهد بعد از گذشت دو ثانیه کاربر iبه فکر ترک کردن پایگاه اینترنتی نمایش ویدیو می افتد و iبه ازای هر ثانیه ای که می گذرد تقریبا شش درصد از مخاطبان بالقوه یک ویدیو پایگاه اینترنتی مذکور را ترک می کنند.
بعد از گذشت ۵ ثانیه ۲۰ درصد از افرادی که برای ملاحظه ویدیو مراجعه کرده بودند، آن را ترک می کنند. البته باید توجه داشت سرعت اتصال iبه اینترنت بر نحوه تصمیم گیری کاربران در مورد وقت ترک پایگاه اینترنتی ملاحظه ویدیو تاثیرگذار است.
در صورتی که کاربران با استفاده از گوشی یا با سرعت های پایین iبه اینترنت وصل شوند وقت بیشتری برای ملاحظه آن منتظر می مامنن در غیر این صورت iبه سرعت قید تماشای آن را می زنند.
علاوه بر این مشکلات ناشی از عدم نمایش فایل های ویدیویی احتمال بازگشت کاربران iبه پایگاه اینترنتی میزبانی کننده این خدمات را در دفعات بعدی نیز کاهش می دهد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.