کارگرانی که به جرم نمازخواندن اخراج می شوند. امروز…

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، ۳۱ ساله )

کارگرانی که به جرم نمازخواندن اخراج می شوند.
امروز با راننده ای آشنا شدم که داستانی عجیب داشت و مرا بسیار شکه کرد. او فردی بود که در شرکت زرماکارون استخدام شده بود (البته پس از طی کلی مراحل اداری). جای تاسف است برای شرکت به این بزرگی که کارش از سرزمین کفر هم بدتر است و به عقاید و باورهای کارگران احترام نمی گذارند بلکه برای نماز خواندن یک فرد آن هم نماز صبح او را از کار اخراج می کنند. بسیار شگفت زده شدم داستانش را شندیم که می گفت هنگام استخدام، کارگران می گفتند اگر نماز بخوانی اخراج می شوی یا نخوان یا پنهانی بخوان. اوایل به صورت پنهانی نماز می خواندم ولی یک بار که به صورت آشکار نماز خواندم سرپرست شیفت مرا دید و گفت اگر نماز بخوانی همه می خواهند نماز بخوانند و این کار باعث می شود از راندمان کار کم شود. گفتم اگر شده از حقوقم کم کنید یا به حساب کم کاری بزنید اما اجازه بدهید نمازم را بخوانم. او قبول نکرد و گفت برای تصویه به دفتر بیا. در عین ناباوری مرا به خاطر نماز خواندن اخراج نمودند و اکنون با ماشینم در حال مسافر کشی هستم. واقعا آفرین به این شرکت بی دین و وجدان واقعا تعجب می کنیم در کشور مسلمان و آن هم شیعه زندگی می کنیم و شرکتی که کمک چندین میلاردی برای تولید دریافت می کند چه می کند؟! خواهشمند است اطلاع رسانی کنید شاید با پیگیری شما بانیان این عمل زشت و غیر دینی به جزای عمل خویش برسند.
وظیفه ما در قبال این عمل ضد دینی چیست؟

مشاور ( حسن نجفی – شنبه، ۱۱ شهریور )

دوست گرامی اگر این مساله واقعیت دارد باید به گوش مسئولین رسانده شود و اقدام لازم صورت گیرد . به هر حال باید تحقیق شود و اقدام لازم صورت گیرد.
ما اقدام شجاعانه و ارزشمند این فرد را تحسین میکنیم و از خداوند میخواهیم که خیر و برکت بالاتر نصیب ایشان گردد . موفق باشید .


مشاوره راسخون / اخلاقی
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.