کاظمی:تنها کمبود ذوب‌آهن جبران شده است/تمرکزمان روی تجربه و توانمندی مربیان استقلال است

۱۵م دیماه ،

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت، تنها کمبودی که نسبت به استقلال داشتیم تجربه بود که با آمدن بازیکنان تازه این نقص هم جبران شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: بازی فردای ما و استقلال مطمئنا یک بازی تاکتیکی و هجومی خواهد بود. تنها یک کمبود نسبت به استقلال داشتیم که نداشتن تجربه بازیکنان‌مان بود که خوشبختانه با آمدن بازیکنان تازه این نقص هم جبران شده است. بازیکنان تازه ما در حوزه فوتبال بین‌المللی هم دارای تجربه می باشند.

وی ادامه داد: هم ما و هم استقلال پتانسیل انجام بازی هجومی را داریم، به همین سبب امیدوارم همین اتفاق رخ دهد. خوشبختانه هیچ محرومی برای بازی فردا نداریم اما فرشاد بهادرانی و سعید عبدالله‌پور مصدوم می باشند.

کاظمی در ادامه و در پاسخ به این سوال که بیشتر روی کدام بازیکن استقلال تمرکز کرده است، گفت: برای تمام بازیکنان حریف احترام قائلیم و برای همه آنها برنامه داریم. تمرکز ما فقط روی تجربه و توانمندی مربیان استقلال است.

در ادامه خبرنگار ایسنا از کاظمی پرسید که چرا در بازی‌های اخیر ذوب‌آهن ضریب پاس‌های خطا بسیار شده است که وی در پاسخ گفت: این مشکل بیشتر در بازی با صبا بروز کرد چون کیفیت بد زمین قم روی کار تیم‌ها تاثیر گذاشته بود. به نظر من این زمین برای صبا در بازی‌های خانگی و به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا مشکل‌ساز می‌شود. به هر حال امیدوارم مشکل پاسکاری‌ها در بازی فردا بروز نکند.

وی همچنین دربارهٔ عملکرد محسن بیاتی‌نیا به خبرنگاران گفت: در بازی قبل از محسن در پست غیر تخصصی‌اش استفاده کردیم و او را یک خط عقب آوردیم تا با سه مهاجم حمله کنیم. پس از بررسی آمار بازی هم متوجه شدیم که او بیشترین توپ‌گیری و پرس را انجام داده است. در مجموع کادر فنی از محسن رضایت دارد.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان دربارهٔ حضور تماشاگران در بازی فردا هم گفت: هواداران سرمایه فوتبال می باشند و باید با حضورشان از تیم حمایت کنند و یار و یاورش باشند. کما این که هواداران ذوب‌آهن چند سال است از این تیم حمایت می‌کنند. حضور آنها روحیه بازیکنان را چند برابر می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.