می‌خواهم ششمین گلم را به استقلال بزنم

۲۳م آذر ،

 سعید دقیقی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه بازی با استقلال در جام حذفی شرایط مطلوبی داریم در تعطیلات لیگ تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و تمرکزمان روی بازی با استقلال است امیدوارم در اولین بازی جام حذفی مقابل استقلال نتیجه خوبی بگیرم.

وی افزود: استقلال همیشه تیم بزرگی است و درحال حاضر مربی بزرگ و کار بلدی هم دارد و مدعی است همه ازاستقلال و پرسپولیس توقع قهرمانی دارند و استقلال قطعا با انگیزه بالایی در این دیدار شرکت خواهد کرد به همین دلیل بازی سختی داریم.

دقیقی گفت: همه تیم بازیهای جام حذفی را به شکل فینال می بینند تا نتیجه بگیرند و به دور بعد صعود کنند تمام تمرکزمان روی بازی با استقلال است که انشاؤ الله در بازی اول برنده باشیم و در ادامه کار هم موفق باشیم ما در لیگ استقلال را شکست داده ایم  اما در حال حاضر به آن دیدار فکر نمی کنیم بلکه تمام تمرکزمان روی بازی با استقلال در جام حذفی است تمام مسئولین کادر فنی  و بازیکنان سایپا تلاش می کنند تا از این بازی پیروز بیرون بیایم.

مهاجم سایپا اظهار داشت: درچند سال اخیر خدا کمک کرده و مقابل استقلال و پرسپولیس خوب کار کرده ام تا الان ۵ گل به استقلال زده ام و تلاش می کنم تا دراین بازی هم موفق باشم و بتوانم ششمین گلم را هم به این تیم بزرگ بزنم.

وی افزود:  هنوز برای فکر کردن به قهرمانی در جام حذفی زود است چون در آغاز مسابقات هستیم الان فقط به بازی با استقلال فکر می کنیم تا با پیروزی در این دیدار به مراحل بالاتر صعود کنیم.

دقیقی تصریح کرد:  در جام حذفی باید بازی به بازی جلو برویم چون بازیها تک بازی است و مثل لیگ نیست که فرصت جبران داشته باشیم در جام حذفی هر تیمی از فرصت هایش بهتر استفاده می کند موفق می شود باید کاملا هوشیار باشیم و با تمرکزمان در مسابقات شرکت کنیم تا موفق باشیم چون اولین  اشتباه در جام حذفی می تواند آخرین اشتباه باشد و به قیمت حذف یک تیم تمام خواهد شد.

وی افزود: من دراین چند ساله همیشه روند مثبتی در فوتبال ایران داشته ام اما متاسفانه برای مسابقات غرب آسیا هم به اردوی تیم ملی دعوت نشدم البته آقای کی روش در آغاز کارش در ایران مرا به اردوی تیم ملی دعوت می کرد و در ۱۲ اردو همراه تیم ملی بودم و حتی برای  تیم ملی گل هم زدم اما نمی دانم چرا دیگر به تیم ملی دعوت نشدم خودم هم نمی دانم که چرا به تیم ملی دعوت نمی شوم.

مهاجم تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: البته مربیگری سلیقه ای است و باید به سلیقه آقای کی روش احترام بگذاریم من همیشه سعی کرده ام به نظر مربیان احترام بگذارم و حقم را د رزمین بگرم الان هم تلاش می کنم تا برای سایپا بازیکن موثری باشم و رای موفقیت تیم با تمام وجودم کار می کنم.

دقیقی در پایان گفت:  به سلیقه کی روش احترام می گذارم و اما دراین چند بازی تیم ملی خوب نتیجه نگرفته است البته در مورد این مسائل کارشناسان باید صحبت کنند و من فقط تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم به جام جهانی صعود کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.