کرمانی‌مقدم: تیم‌های عربی قوی نشده‌اند، ما ضعیف شده‌ایم

۲۱فروردین۱۳،

دستیار فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس گفت: سال قبل بدشانسی گریبان تیم ما را گرفته بود و من هم نمی‌توانستم به زمین بروم و به جای بازیکنان گل بزنم!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، مربی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش بازی تیمش با پرسپولیس گفت: تیم ما بعد از بازی با راه‌آهن روحیه خوبی پیدا کرده است؛ چرا که بازی در زمین حریف انجام می‌گرفت و مساوی هم نتیجه خوبی بود.

کرمانی‌مقدم افزود: امیدوارم در سال تازه ورزشگاه فولادشهر برای ما خوش‌یمن باشد. برای بازی با پرسپولیس آنالیز خوبی انجام گرفته است و با قدرت خودمان را برای برد آماده کرده‌ایم. فردا باید حتما بازی را ببریم و کاری به ۱۶ یا ۱۸ تیمی شدن لیگ نداشته باشیم. مشکل ما چارچوب شناسی بازیکنانمان است و به همین سبب در تمرین‌های خود برنامه‌ای خاص برای مهاجمان و هافبک‌های هجومی اجرا کردیم تا در این بازی ضربات آخر خود را بسیار بهتر بزنند. امیدوارم سال ۹۲ شوت‌های ما وارد دروازه شود؛ چرا که سال قبل بدشانسی گریبان تیم ما را گرفته بود و من هم نمی‌توانستم به زمین بروم و به جای بازیکنان گل بزنم.

مربی تیم ذوب آهن دربارهٔ تیم پرسپولیس گفت: این روزها محمد نوری از آمادگی بالایی برخوردار است و هر بار که به زمین آمده برای این تیم گل زده است، برای همین برنامه خاصی برای محمد نوری و هافبک‌های این تیم در نظر داریم.

وی دربارهٔ تاکتیک‌های گل‌محمدی گفت: این مربی ابتدا تیم خود را دونده و دفاعی به بازی می‌فرستد و هدفش خسته کردن بازیکنان تا میانه نیمه دوم است و پس از آن در دقایق پایانی بازی با تعویض‌هابی طلایی که انجام می‌دهد، بازی‌های صفر صفر را به سود خود به پایان می‌رساند اما ما فردا این برنامه را بر روی او می‌بندیم.

کرمانی‌مقدم تاکید کرد: باخت ما در جام حذفی به پرسپولیس به سبب تمرکزمان روی لیگ بود. یک سری از دیدگاه‌ها و فشارها از اطراف سبب شد که فقط روی لیگ تمرکز کنیم اما می‌دانیم باخت ما به پرسپولیس هم در لیگ به نقل از همه کارشناسان بسیار با بدشانسی همراه بود.

وی دربارهٔ مصدومان و محرومان ذوب‌آهن برای بازی فردا گفت: سپهر حیدری به سبب سه اخطاره بودن و مهدی رجب‌زاده نیز به سبب مصدومیت کهنه خود بازی را از دست داده‌اند. البته رجب‌زاده اگر پزشکان تیم بهتر عمل کنند، می‌تواند بازی کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم‌های ما در لیگ آسیا به این شکل از تیم‌های عربی شکست می‌خورند،گفت: فوتبال ما در این سال‌ها ضعیف شده است و باخت به تیم‌های عربی این واقعیت را به ما نشان داده است. این که همواره می‌گویند، درجا می‌زنید، اشتباه است حداقل باید در جایگاه قبلی خود می‌بودیم اما حالا سه تیم ما به تیم‌های عربستانی می‌بازند. قبول ندارم تیم‌های عربی قوی شده‌اند بلکه فوتبال ما به شدت ضعیف شده است.

مربی تیم ذوب آهن در پاسخ به این سوال که پرسپولیس فعلی با پرسپولیسی که شما در آن بازی می‌کردید چه تفاوتی می‌کند، تصریح کرد: پرسپولیس همیشه در قلب من است و خاطراتی که از پرسپولیس قبل در ذهنم مانده همیشه یک پرسپولیس خوب و قوی بوده است. اما امروز فوتبال سخت‌تر شده و پرسینگ شدیدتر شده است و حالا دیگر پرسپولیس همیشه پیروز نیست و این پرسینگ سبب افت فوتبال ما نیز شده است.

وی دربارهٔ قراردادهای خود در پرسپولیس قبل با قراردادهای فعلی بازیکنان پرسپولیس مقایسه‌ای انجام داد و گفت: من آخرین قراردادی که با پرسپولیس بستم با توجه به اینکه در یک تیم عربی لژیونر شده بودم و بازگشتم فقط ۲ میلیون تومان بود که با آن پول می‌توانستیم یک خانه ۵۰ متری در میانه‌های تهران بگیرم تازه این پول را هم به من یکجا نمی‌دادند.من و بازیکنان قبل تیم پرسپولیس و تیم‌های فوتبال فقط به خاطر عشق به زمین رفتیم و بدون پول بازی می‌کردیم.

به گزارش ایسنا کامران شیرزادی مدیر رسانه‌ای ذوب آهن در پاسخ به این سوال که فردا چند درصد از ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس قرار می‌گیرد، گفت: قانون ۱۰ درصد فردا رعایت می‌شود و هواداران ذوب آهن نیز باید این را بدانند که اگر در ساعت مقرر بازی به ورزشگاه نیایند، یگان ویژه اجازه ورود هواداران پرسپولیس را می‌دهد.

وی دربارهٔ شایعاتی که در برنامه ۹۰ برای اینکه اضافه کاری داده می‌شود تا کارمندان ذوب آهن به ورزشگاه بیایند نیز گفت: ما این کار را می‌کنیم که شور در ورزشگاه‌ها افزایش پیدا کند و برنامه سال آینده ما نیز این است که که بازنشستگان ذوب آهن را نیز به ورزشگاه‌ها بیاوریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.