کفاشیان: سهمیه ۳+۱ برای ایران تصویب شد/ تصمیم نهایی فردا گرفته می‌شود

۰۸م آذر ،

04-64.jpg

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه جلسه هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا فردا برگزار می‌شود، گفت: در جلسه کمیته مسابقات سهمیه ۳+۱ برای باشگاه‌های ایران به تصویب رسید

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال، رئیس فدراسیون فوتبال در این باره گفت: جلسه کمیته مسابقات صبح امروز برگزار شد و مباحث مختلفی در این جلسه مطرح شد. اعطای سهمیه ۳+۱ برای باشگاههای ایران در لیگ قهرمانان آسیا تایید شد و کمیته مسابقات با توجه به همه معیارها و فاکتورها این سهمیه را به فوتبال ایران داده که فردا در جلسه کمیته اجرایی تعداد سهیمه‌های نهایی تصویب و به صورت رسمی اعلام خواهد شد. در حال حاضر هم جلسه کمیته بازاریابی در حال برگزاری است و مهدی محمد نبی در آن حضور دارد.

کفاشیان ادامه داد: در جلسه کمیته مسابقات ما تلاش کردیم سهمیه‌های فوتبال ایران بیشتر شود اما مسئولان این کمیته به ما اعلام کردند باید بعضی از کشورها حذف شوند که چنین امکانی به وجود آید. در ادامه جلسه هم دربارهٔ عملکرد میزبانان رقابتهای نوجوانان و جوانان آسیا درتهران و امارات بحث و بررسی و همچنین مقررات برگزاری این رقابتها بازنگری شد. ضمن اینکه تغییر مقررات برگزاری رقابتها و دادن سهمیه‌ها و دستور العمل اجرایی مسابقات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان دربارهٔ بازه زمانی و تقویم رقابتهای لیگ قهرمانان و اینکه آیا برای تغییر زمان این رقابتها که در حال حاضر دو فصل را در بر می‌گیرد تصمیمی گرفته شد، گفت: این مورد هم مطرح شد و قرار شد به همین منوال تا سال ۲۰۲۴ رقابتها برگزار شود. بررسی‌هایی انجام شده که از سال ۲۰۲۴ رقابتها در یک فصل آغاز و به پایان برسد. به هر جهت هر تغییری باشد از سال ۲۰۲۴ و پس از تصویب در کمیته های مرتبط و تصویب نهایی در کمیته اجرایی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.