کلاهبردار دو میلیارد تومانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری فردی که با جعل ۳۳ فقره جواز کسب و اسناد بانکی اقدام به کلاهبرداری از مردم و دریافت وامهای کلان از بانک به واسطه جواز کسب های مجعول جمعا به مبلغ دو میلیارد تومان نموده بود خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری فردی که با جعل ۳۳ فقره جواز کسب و اسناد بانکی اقدام به کلاهبرداری از مردم و دریافت وامهای کلان از بانک به واسطه جواز کسب های مجعول جمعا به مبلغ دو میلیارد تومان نموده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “ناصر اصلانی” در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی ورود یک پرونده تحت عنوان نیابت قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب کرج به پلیس آگاهی این فرماندهی مبنی بر جلب و دستگیری متهم بنام “علی – ق” دایر بر صدور یک فقره چک بلامحل به مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال و جعل ۳۳ فقره جواز کسب و دریافت وام کلان از بانک ملی به واسطه جواز کسب های مجعول و تحصیل مال نامشروع و کلاهبرداری پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

اصلانی افزود؛ در ادامه تحقیقات با توجه به شکایت شاکی و گواهی عدم پرداخت وجه چک و استعلامهای واصله از وزارت صنایع و معادن و بانک ملی ایران برای متهم قرار بازداشت موقت صادر گردید که بلافاصله ماموران این پلیس با توجه به اینکه احتمال فرار متهم متصور بود بلافاصله از طریق شماره تلفن متهم موقعیت نامبرده را از طریق اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی شناسایی و رد گیری کرده ، نهایتا پس از انجام تحقیقات بی وقفه و تیز هوشی ماموران پلیس، مخفیگاه متهم نامبرده شناسایی و تحت تعقیب قرار داده که نهایتا در ساعت ۱۶۰۰ روز چهارشنبه متهم در یک موقعیت مکانی مناسب در شهریار ، پشت پارک کودک شناسایی و دستگیر شد .

وی افزود ؛ متهم پس از دلالت به پلیس آگاهی و تحقیقات فنی و پلیسی ،نسبت به بزه ارتکابی اعتراف نموده بیان داشت از این طریق حدودا دو میلیارد تومان وام گرفته و جواز کسبهای مجعول توسط دامادش بنام”اسمعیل–ش” صورت گرفته است.

سرهنگ اصلانی در خاتمه عنوان داشت ؛ متهم اعلام نمود حاضر به عودت پول به بانک ملی می باشد و داماد متهم نیز تحت تعقیب قرار داشته موضوع تحت رسیدگی و ارجاع به مراجع قضایی می باشد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.