کمیته امداد با کمبود منابع مالی مواجه است

۲۱ آبان ،

IMAGE634261216631762500.JPG

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعلام افزایش مشارکت‌های مردمی در سال‌های جاری، گفت: کمیته امداد با کمبود منابع مالی مواجه است.

حسین انواری در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بودجه کمیته امداد در قانون بودجه هر سال مشخص است و سرفصل‌ها و تکالیف این ارگان نیز معلوم است، ضمن اینکه مشارکت‌های مردمی نیز به این رقم افزوده می‌شود و این در حالی است که دستگاه‌های نظارتی بر این درآمدها نظارت دارند.

وی در ادامه تاکید کرد: بودجه ثابت اختصاص یافته از سوی دولت و کمک‌های مردمی پاسخگوی نیازها و تکالیف کمیته امداد نیست، چرا که این ارگان در برابر مشکلات اشتغال، مسکن، درمان و … محرومان، تعهدات و وظایفی دارد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه تاکید کرد: منابع مالی کمیته امداد و نیازهای جامعه هدف آن مشخص است و من نمی‌توانم در این زمینه که تعداد محرومان افزایش و یا کاهش پیدا کرده، اظهارنظر کنم، اما باید دید قدرت خرید مردم افزایش و یا کاهش پیدا کرده است و از این امر پی به کاهش و یا افزایش جمعیت محرومان برد.

انواری در ادامه با تاکید بر تاثیر تورم در قشر ضعیف جامعه، گفت: تورم به محرومان فشار بیشتری نسبت به سایر اشخاص جامعه وارد می‌کند.

وی در ادامه اعتماد مردم نسبت به کمیته امداد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: چنانچه هر ساله شاهد افزایش میزان مشارکت‌های مردمی هستیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.