کمیسیون فرهنگی مجلس پیگیر اختصاص بودجه حوزه بازی‌های رایانه‌ای است

۰۲خردادماه،

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازی‌های رایانه‌ای از حوزه‌های با اهمیت فرهنگی است، گفت: توجه به این عرصه بخصوص در بحث بودجه اساسی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای، حجت الاسلام والمسلمین “احمد سالک” افزود: مجلس بودجه مناسبی به عرصه فضای مجازی و مواردی از این قبیل اختصاص داده است. چرایی حذف بودجه بازی‌های رایانه ای و اختصاص اعتبار مناسب به این بخش نیاز به پیگیری جدی دارد.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  ادامه داد: اکنون  دنیا به بازی های رایانه ای رو آورده است و اندیشه ها را از طریق این بازی ها در افکار مخاطب القا می کند. بنابراین باید از این ابزار، بسیار هنرمندانه و دقیق  برای فرهنگ سازی و ارایه الگو های مناسب به کودکان، نوجوانان و جوانان بهره گرفت.

سالک همچنین از نگارش نامه تولیدکنندگان بازی های رایانه ای به نمایندگان مجلس و گلایه آنها نسبت به حذف بودجه گیم کشور اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: کمیسیون فرهنگی به جایگاه عرصه بازی های رایانه ای توجه دارد، امیدوارم با تلاش اعضای کمیسیون بتوانیم بودجه مناسبی  برای این بخش در نظر بگیریم. 

 جمعی از تولید کنندگان بازی های رایانه ای به تازگی در نامه ای سرگشاده به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از  حذف بودجه گیم  گلایه کردند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.