کندلوس، نگینی در دل طبیعت البرز شمالی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

اگر علاقه مند به پیاده روی و کوه پیمایی در مسیر های جنگلی میباشید، تور یک روزه روستای کندلوس ، ۲۵ مردادماه ۹۲ برگزار می شود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، کندلوس، روستایی از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر در استان مازندران با تاریخ چهار هزار ساله، همچون نگینی در دل طبیعت زیبای البرز شمالی، می درخشد.  
 
این روستا در امتداد دره زانوس، برپایه کشفیات باستان‌شناسی و اسناد تاریخی یکی از اولین و کهن ترین سکونتگاه های استان مازندران است.
 
گرچه بخش اعظمی از میراث قبل کشور در طول هزاران سال به واسطه عواملی نظیر تاخت وتاز بیگانگان و … از بین رفته، ولی می توان بخشی از تاریخ را در دل روستاهای این سرزمین، در مناطق صعب العبور و کوهستانی، که از گزند این ویرانی ها در امان مانده یافت، دراین بین، کندلوس گواه روشنی از تمدن کهنی با قدمت حداقل چهار هزار ساله است.
 
یکی از جاذبه های این منطقه، موزه مردم شناسی و موزه گیاه شناسی کندلوس می باشد که تاریخ کهن و تمدن پر رمز و راز این دیار را در خود جای داده است.
 
شایان ذکر است؛ موزه مجموعه فرهنگی کندلوس، حاصل تلاش کم نظیر علی اصغر جهانگیری یکی از اهالی همین روستا است.

 
اگر علاقه مند به پیاده روی و کوه پیمایی در مسیر های جنگلی میباشید، تور یک روزه روستای کندلوس ، ۲۵ مردادماه ۹۲ برگزار می شود.
 
در قالب این تور می توانید، پیاده روی در جنگل و بازدید از موزه منحصر به فرد روستای کندلوس و … را تجربه کنید.

 
قیمت تور طبیعت گردی روستای کندلوس در منطقه مازندران، به علاوه ۶% ارزش افزوده، به مبلغ ۵۲۰٫۰۰۰ ریال می رسد.

وسیله نقلیه متناسب با تعداد نفرات، ۱ وعده صبحانه به همراه میان وعده، راهنمای طبیعت گردی و بیمه از جمله خدمات این تور یک روزه است.
 
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۶۸۰ (۱۰ خط) تماس حاصل فرمایید.
 
انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.