کوچک‌زاده: از فرجی‌دانا دفاع می‌کنم

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در روز رای اعتماد برای دفاع از فرجی دانا، وزیر پیشنهادی آموزش و تحقیقات به عنوان موافق ثبت‌نام خواهم کرد و از وی دفاع می‌کنم.

“مهدی کوچک‌زاده” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ اقبال نمایندگان نسبت به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: “رضا فرجی‌دانا” را از سال ۱۳۵۸ یعنی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان همکارم در سپاه پاسداران استان فارس می‌شناسم.  
 
وی در ادامه افزود: فرجی‌دانا فردی متدین و دارای علم کافی، اخلاق خوب و ارزشمند است.   
 
نماینده مردم تهران تصریح کرد: من یک توقع از فرجی‌دانا دارم که اگر به این توقع پاسخ دهد سعی می‌کنم نظر همکارانم را برای دادن رای موافق به وی جلب کنم.   
 
کوچک‌زاده اضافه کرد: توقعم این است که فرجی‌دانا به صورت روشن بگوید که چه تمهیدات و پیش‌بینی‌هایی برای مصون نگه داشتن دانشجو و دانشگاه از برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای این محیط موثر دارد.   
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار کرد: دانشگاه و دانشجو از پتانسیل و ارزش‌های بالایی برخوردارند و همیشه مورد طمع دشمنان بوده و می باشند.   
 
وی تاکید کرد: البته احزاب نیز همواره سعی می‌کنند برای کسب قدرت سیاسی و جذب پشتوانه نیروی جوان از دانشگاهیان سوء استفاده کنند از این رو مایل‌ام وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات بگوید که برای اینکه نگذارد باشگاه‌های کسب قدرت سیاسی و دشمنان دانشگاه‌ها را تحت تاثیر قرار دهد چه اقدامی را در پیش خواهد گرفت.   
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: فرجی‌دانا باید در روز رای اعتماد، توضیحات خود را ارائه دهد، من نیز برای دفاع از وی ثبت‌نام خواهم کرد و توقعم را بیان می‌کنم و امیدوارم که وی پاسخ مناسبی نسبت به آن ارائه دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.