گزارشگر بحرین، نمی تواند گزارشی صحیح ارائه کند

فتح الله حسینی با اشاره به حمایت های بی دریغ  کشورهای غربی از جمله آمریکایی ها به رژیم حاکم بر بحرین گفت:  تازمانی که حمایت آمریکا واسرائیل از رژیم آل خلیفه ادامه دارد، گزارشگر ویژه حقوق بشر در بحرین نمی تواند تحقیقاتی صحیح و واقعی داشته باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، حسینی در خصوص انتخاب گزارشگر ویژه حقوق بشر در نشست ژنو برای بحرین، تاکید کرد: حمایت کشورهای غربی از رژیم آل خلیفه در بایکوت خبری و سرکوب مردم بی دفاع بحرین تاثیر زیادی گذاشته واز این رو گزارشگر ویژه حقوق بشر نیز تحت تاثیر این کشور‌ها قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: تا زمانی که آمریکا و اسرائیل در این کشور ایفای نقش می کنند اصلاحات در بحرین معنا ومفهومی ندارد و ظلم آشکار وکشتار مردم بی دفاع این کشور ادامه دارد، بنابراین گزارشگر زمانی می تواند گزارشی مبتنی بر حقیقت ارائه کند که تحت فشارکشورهای غربی نباشد .

حسینی همچنین گفت: حقیقت درباره اوضاع بحرین می تواند از سوی کنفرانس اسلامی و افرادی که حق را بیان می کنند، بازگو شود.

عضو کمیته حقوق بشر مجلس، در پایان اظهاراتش گفت: نهادهای بین المللی و غرب در قبال کشتار و سرکوب مردم بحرین سکوت اختیار کرده و هر زمان که منافعشان ایجاب کند از دموکراسی وحقوق بشر دم می زنند، اما غرب باید بداند که با اتحاد کشورهای اسلامی، پیروزی مردم بحرین نزدیک است.

۴۹۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.