گزارش دبیرکل در راستای اهداف سیاسی تعدادی از کشورهای عضو سازمان ملل متحد تهیه شده است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

پاسخ عضو نمایندگی کشورمان به گزارش حقوق بشری دبیرکل سازمان ملل متحد؛

جمهوری اسلامی ایران رویکرد بلند مدت و اقدامات بسیاری را در راستای حفاظت از حقوق انسانی مردم ایران بر اساس تعهدات ملی و بین المللی خود اتخاذ کرده است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛عضو نمایندگی جمهوری اسلامی ایران طی سخنرانی در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک که به موضوعات حقوق بشری می پردازد در پاسخ به گزارش دبیرکل این سازمان در خصوص وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران رویکرد بلند مدت و اقدامات بسیاری را در راستای حفاظت از حقوق انسانی مردم ایران بر اساس تعهدات ملی و بین المللی خود اتخاذ کرده است.
 
 وی گفت:گزارش اخیر دبیرکل بر اساس قطعنامه ای غیرعادلانه و در راستای اهداف خاص سیاسی تعداد معدودی از کشورهای عضو سازمان ملل متحد تهیه شده است.   

عضو نمایندگی کشورمان همچنین اظهارداشت: در همین راستا لازم است اشاره کنم که گزارش منتشره، نظرات و پاسخ‌های کتبی ارائه شده از سوی کشور متبوع من را مورد توجه قرار نداده و کاملا مشخص است که گزارش مربوطه تحت تاثیر منابعی ناشناس و غیر قابل اعتماد تهیه گردیده است و این امر بی اعتباری روزافزون این گزارش را در پی داشته است.

وی در پایان گفت: ظرف یکسال گذشته اقدامات چشمگیری از سوی دولت ایران جهت ارتقاء سطح دسترسی تمامی اقشار جامعه به اینترنت و بهتر کردن وضعیت آن بعمل آمده و آزادی های فردی و آزادی بیان تا آنجائی که نقض کننده اصول و مبانی استقلال، آزادی، وحدت ملی و شریعت اسلام نباشند مورد احترام کامل خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.