گزارش AFC: پیروزی ایران در شبی دراماتیک

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، درباره بازی ایران و کره جنوبی نوشت: در نیمه دوم، رویدادی دراماتیک رقم خورد و آن اخراج مسعود شجاعی در دقیقه ۵۶ بود که با دریافت کارت زرد دوم تیمش را ۱۰ نفره کرد. اما بر خلاف انتظار این تیم ایران بودکه با وجود ۱۰ نفره شدن توپ و میدان را در دست گرفت.

ایسنا – سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تحلیل بازی ایران مقابل کره جنوبی پرداخت.

 تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار خود در انتخابی جام جهانی دست به کار بزرگی زد و در حالی که در نیمه دوم مسعود شجاعی را از دست داد با یک گل به پیروزی رسید.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تحلیل این بازی پرداخت و نوشت: “تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی که مقابل کره جنوبی به دست آورد با هفت امتیاز و تنها تفاضل گل کمتر نسبت به کره جنوبی در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و صدرنشینی را با کره‌ای‌ها تقسیم کرد.”

در ادامه گزارش AFC آمده است: ” نخستین فرصت جدی این دیدار در دقیقه ۱۴ بود که ضربه محمد نوری راهی به چارچوب دروازه نبرد. ایران نزدیک بود که توسط رضا قوچان نژاد که برای نخستین بار در ترکیب این تیم به بازی گرفته شد به گل برسد، اما ضربه او را دروازه‌بان کره‌ای به زیبایی مهار کرد. از طرف دیگر کره جنوبی بیشتر روی ضربات ایستگاهی و شروع مجدد تمرکز کرده بود و چند بار توسط کی سونگ یون بر روی دروازه‌ حریف خطر ساز شد.”

“قبل از این که نیمه اول به پایان برسد کی سونگ توپی را بر روی دروازه‌ رحمتی فرستاد، اما ضربه سر تای هوی به تیر دروازه‌ خورد و در نهایت دو تیم بدون گل به رختکن رفتند”.

“در نیمه دوم، رویدادی دراماتیک رقم خورد و آن اخراج مسعود شجاعی در دقیقه ۵۶ بود که با دریافت کارت زرد دوم تیمش را ۱۰ نفره کرد. اما بر خلاف انتظار این تیم ایران بودکه با وجود ۱۰ نفره شدن توپ و میدان را در دست گرفت و چند موقعیت را بر روی دروازه‌ کره خلق کرد، از جمله ضربه آکروباتیک قوچان نژاد که از بالای دروازه به بیرون رفت و یا ضربه سر نکونام که با واکنش زیبای دروازه‌بان کره جنوبی به کرنر فرستاده شد. تا این که در دقیقه ۷۶ جواد نکونام روی اشتباه بچگانه خط دفاعی کره در دفع توپ در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با ضربه‌ای سنگین دروازه‌ این تیم را باز کرد.بازیکنان کره با دریافت این گل به بازی هجومی روی آوردند، اما ایران با حمایت تماشاگران پرشور خود اجازه نداد تا دروازه‌اش باز شود”

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید 


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.