گلایه کامران نجف‌ زاده از نمایندگان مجلس

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

کامران نجف‌زاده سفیر طلایی کودکان و سالمندان ضمن گلایه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آنان خواست تکلیف قانون حمایت از کودکان بی‌سرپرست را هرچه زودتر روشن کنند.

کامران نجف‌زاده سفیر طلایی کودکان و سالمندان ضمن گلایه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آنان خواست تکلیف قانون حمایت از کودکان بی‌سرپرست را هرچه زودتر روشن کنند.

کامران نجف زاده سفیر طلایی کودکان و سالمندان  اظهار داشت: در روزهایی که بعضی وکلای ملت برای کسب امتیازات مادام العمر خیز برداشته‌‌اند من حیران، مثل آدم‌های گیج و گنگ دنبال یک نفر می‌گردم بگوید چرا باید قانون زندگی چند هزار کودک بی سرپرست و خانواده منتظر کودک، چهارسال و نیم در پینگ پنگ حضرات گرفتار شود؟

نجف‌زاده با طرح این پرسش که مگر نه اینکه بعد از پنجاه سال در ۲۸ مهر ۱۳۸۷ قانون حمایت از کودکان بی سرپرست تصویب شده پس چرا مجلس پس از ایرادات وارده از سوی شورای نگهبان آن را مصوب نمی‌کند؛ ابراز امیدواری کرد: نمایندگان حالا که تعطیلات مجلس تمام شده ایرادات شورای نگهبان را بگیرند و تکلیف این قانون را روشن کنند.

سفیر طلایی کودکان و سالمندان گفت: سوگندنامه بحث فرزندخواندگی که ریشه‌های دیرینی نیز دارد چنان دشوار شده که بسیاری از خانواده‌هایی که می‌خواهند چنین کنند در میانه راه پشیمان می‌شوند. وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که یک خیزش خوب برای کودکان بی سرپرست را شاهد باشیم؛ اظهار داشت: اگر سری به بعضی مراکز بهزیستی بزنید و از حال و روز کودکان شیرخواره ای که رها شده‌اند یا نوجوانان و کودکانی که هزار مشکل دارند باخبر شوید به دنیا جور دیگری نگاه می‌کنید.

سفیر کودکان گفت: گاهی هدیه یک عروسک ساده و سرزدن به یک شیرخوارگاه می‌تواند دلهایی را شاد کند و همین برای آدمیزاد می‌ماند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.