گل محمدی قهر نکرده شاید رفته خرید شب عید/ بازی با هامبورگ مهمتر از جام حذفی است

۲۶م اسفند ،

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران در رابطه با شایعه قهر گل محمدی و نرفتن به تمرین گفت: شاید گل محمدی برای خرید شب عید به تمرین امروز نیامده و قبل از رفتنش از من اجازه گرفته است.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: سعی داشتیم از زحمات مهدی مهدوی کیا که یک بازیکن بزرگ ملی است با یک بازی بزرگ از فوتبال خداحافظی کند از این رو یک دیدار بزرگ تر از جام حذفی را برای این کار تدارک خواهیم دید.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران ادامه داد: بازی هامبورگ و پرسپولیس دیدار دوستانه ۲ کشور آلمان و ایران است و با توافق صندوق حمایت از ورزشکاران و وزارت ورزش و جوانان این دیدار خداحافظی برای بازیکن ملی کشورمان برگزار می گردد.

رویانیان تصریح کرد: حرمت باقری، هاشمیان و مهدوی کیا که برای پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران زحمت کشیده اند ارجحیت دارد و همانطور که از هاشمیان و باقری تقدیر کردیم؛ با انجام یک بازی فراتر از جام حذفی از مهدوی کیا تقدیر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هنوز هم مخالف خداحافظی مهدوی کیا در این فصل هستم و باید تا آخر فصل در این تیم بماند و پرسپولیس را برای قهرمانی جام حذفی همراهی کند ولی برای سال آینده خداحافظی مهدوی کیا قطعی است. پس از خداحافظی نیز مهدوی کیا برای دوره های مربی گری نیز در اروپا اقدام خواهد کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه قهر یحیی گل محمدی و نرفتن بر سر تمرین امروز شنبه ۲۶ اسفند تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل محمدی مشکل خاصی ندارد و اصلا قهر نکرده است. از من اجازه گرفته که امروز تمرین پس از بازی با مس کرمان را مرخصی بگیرد. شاید گل محمدی مشکل خانوادگی دارد و برای خرید شب عید به بازار رفته است.

وی در مورد اخراج هادی نوروزی از تیم ملی پرسپولیس تهران افزود: هادی نوروزی برادر کوچکتر یحیی گل محمدی است و سرمربی تیم به عنوان یک بزرگ تر تصمیمی گرفته است و در تمام خانواده ها هم اینگونه مشکلات کوچک اتفاق می افتد و گل محمدی خودش این موضوع را به خیر و خوشی حل و فصل می کند.

رویانیان ادامه داد: هادی نوروزی بازیکن بااخلاق و با ارزشی است. من در مورد نوروزی شهادت می دهم که بازیکنی با غیرت و بدون حاشیه است. هر فرد نیز در عمر ورزشی خود امکان دارد که اشتباهی کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد فتح جام حذفی توسط تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: باید پرسپولیس قهرمان این فصل جام حذفی شود تمام تلاش باشگاه، کادر فنی و بازیکنان قهرمانی در جام حذفی است که هواداران از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی دلشاد شوند. چیزی برای قهرمانی کم نداریم و همه چیز آماده است تا با توانمندی بازیکنمان و کادر فنی تیم به قهرمانی برسیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.