وقتی هدف‌های بزرگ، کوچکتر می‌شوند

۲۱ام بهمن ،

تیم پرسپولیس تهران در حال حاضر با یک بازی کمتر یازدهم جدول است و شاید سرخپوشان سرمایه‌گذاری خود را بر روی جام حذفی گذاشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ پرسپولیسی‌‌ها که فصل قبل را با رتبه دوازدهم به پایان رساندند در این فصل نیز خوب کار نکردند تا اینکه در همان رتبه دوازدهم در نیم فصل، ژوزه از این تیم جداشد و یحیی گل محمدی به جایش سرمربی پرسپولیس شد با آمدن یحیی پرسپولیس جان تازه‌ای گرفته بود ولی برای بالا رفتن چشمگیر در جدول کمی دیر شده است. چندی پیش محمدی به جایش سر مربی پرسپولیس شد.

با آمدن یحیی، پرسپولیس جان تازه‌ای گرفته بود ولی برای بالا رفتن چشمگیر در جدول کمی دیر شده است.

چندی پیش محمد رویانیان مدیر عامل سرخپوشان با بازیکنان اتمام حجت کرد که حتماً باید قهرمان جام حذفی شوند. البته این مسئله دور از دسترس هم نیست سرخپوشان در جام حذفی عملکرد قابل قبولی داشته اند.

پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی اولین دیدار جام حذفی خود را با ملوان انجام داد و طی آن با ۶ گل در تاریخ ۲۹ آذر موفق به برد شد در مرحله یک هشتم نهیای جام حذفی سرخپوشان در ۱۹ دی ماه نفت تهران را با نتیجه ۴ بر یک بردند.

در مرحله یک چهارم نهایی نیز شاگردان گل محمدی در ۱۵ اسفند ماه به مصاف ذوب آهن می‌روند. اگر سرخپوشان در این دیدار موفق به برد شوند باید با داماش بازی کنند و برنده آن دیدار با برنده رقابت سپاهان – استقلال بازی فینال را برگزار می‌کند.

این مهره‌های پرطرفدار سرخپوش بعید به نظر می‌رسد مدعی قهرمانی لیگ دوازدهم باشند چراکه حریفان سرسختی دارند بنابراین آن ها باید تمام توان خود را روی جام حذفی بگذارند تا از این طریق دل هواداران خود را شاد کنند.

پرسپولیسی‌ها در حال حاضر با ۳۲ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارند وباید دید در ادامه مسابقات به کدام رتبه دست پیدا می‌کنند. این در حالی است که استقلال حریف سنتی سرخپوشان در حال حاضر صدرنشین جدول است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.