گوگل Hangouts برای سازمان‌ها ارتقا یافت

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت گوگل برای سرویس Hangouts قابلیت تازهی ارایه کرده است که سبب می‌شود کاربران آسان‌تر از قبل خدمات این سرویس را محل کار مورد استفاده قرار دهند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، قابلیت گفت‌وگوی تصویری به صورت تمام‌صفحه ماه قبل برای این سرویس ارایه شد و شرکت گوگل در نسخه به‌روز شده این محصول قابلیت Global Address List را نیز به آن افزود تا قابلیت‌های سرویس Talk به صورت کامل برای سرویس Hangouts ارایه شود.
 
شرکت گوگل هم‌اکنون در بیانیه تازه خود اعلام کرده است که قابلیت‌های یاد شده هم‌اکنون در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌هایی قرار داده می‌شود که از سرویس Google Apps استفاده می‌کنند.
 
با قابلیت تازه Global Address List کارمندان می‌توانند شخص مورد نظر را در سازمان خود انتخاب کنند. در این بخش تاریخچه تمام گفت‌وگوهای صورت گرفته با این شخص در قسمت فوقانی Hangouts ارایه می‌شود و اگر کاربر حرف اول نام طرف مقابل خود را تایپ کند، نام او به سرعت نمایان می‌شود.
 
لازم به ذکر است که بخش تنظیمات این سرویس هم به‌روز شده است و مدیران شبکه هم‌اکنون می‌توانند قابلیت‌هایی که در اختیار کارمندان قرار می‌گیرد را کنترل کنند.
 
دسترسی به سرویس Hangouts می‌تواند محدود به اعضای داخلی سازمان شود یا اینکه امکان برقراری ارتباط با کارمندان خارج از سازمان را هم فراهم کند.
 
شرکت گوگل همچنین توضیح داد سیستم گفت‌وگوهای اینترنتی صوتی و تصویری نیز می‌تواند غیرفعال شود تا ارتباطات داخل‌سازمانی تنها بر اساس سیستم گفت‌وگوی متنی صورت گیرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.