یادمان حامد مهاجر برگزار می‌شود

۱۳م اسفند ،

مراسم یادمان هنرمند فقید حامد مهاجر، نوازنده ارکستر ملی و مدرس دانشکده موسیقی دانشگاه هنر، شنبه ۱۹ اسفند ساعت ۱۸:۳۰در فرهنگسرای ارسباران برگزار می گردد.

به گزارش هنرآنلاین، حامد مهاجر ازسال ۶۵ فراگیری موسیقی را با پیانو آغاز کرد و در ادامه به فراگیری ویلن پرداخت او در ارکستر های ملی ،فیلارمونیک،سمفونیک فرهنگ سرای بهمن، فوژان و همایون به عنوان نوازنده فعالیت جدی داشته است و برای آشنایی با موسیقی دستگاهی ایران به فراگیری سه تار پرداخت که همکاری با جلال ذوالفنون و مهرداد ترابی حاصل این فعالیت است.

او فراگیری دروس تئوری موسیقی ،سلفژ هارمونی ،کنتر پوان،اصول آهنگ سازی، رهبری ارکستر،آشنایی با موسیقی مدرن و آشنایی با موسیقی مناطق ایران را نزد شریف لطفی،احمد پژمان، محمد رضا درویشی، سیاوش بیضایی و عبدالرضا سجادی فراگرفت.

همچنین در هنرنوازندگی ویلن، پیانو و سه تار از آموزش های ارسلان کامکار،روبن طهماسیانس،ابراهیم لطفی، حسین صاحبی ، نسرین اسماعیلی ، شهره قاجارو مهرداد ترابی بهره برده است.

حامد مهاجر،۱۲ بهمن سال جاری بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و پیکر او در آرامگاه بی بی سکینه کرج تشییع و تدفین شد.

علاقمندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.