۱۰ باید کلاسیک

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

عناصر کلاسیک از گذشته تا به حال ذره‌ای از محبوبیت و جلوه خود را از دست نداده‌اند و همیشه در اولویت‌های دکوراسیونی افراد قرار دارند و از مد نخواهند افتاد، مانند یک پیراهن سفید ساده یا یک بلوز یقه اسکی مشکی گرم که همیشه مد است و هرگز از پوشیدن آن در شرایط و زمان‌های مختلف خسته نمی‌شوید. برای چنین عناصری با خیال راحت هزینه کنید و از آنها به عنوان چاشنی‌های مکمل در دکوراسیون خانه استفاده کنید. در این مطلب هدف ما معرفی ۱۰ عنصر کلاسیک لازم برای هر دکوراسیون است که توصیه می‌شود آنها را در لیست خریدهای خود قرار دهید:

یک صندلی راحتی چرم با رنگ تیره گزینه مناسبی برای مطالعه و گفت‌وگوی دوستانه است که توصیه می‌کنیم از آن در قسمتی از دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. اگر روکش چرم جزو گزینه‌های مورد علاقه شما نیست، می‌توانید روکش صندلی را با پارچه‌ای با بافت و رنگ متناسب با سلیقه خود و مکمل سبک دکوراسیون خانه تعویض کنید.

یک بالش یا کوسن با روکش مخمل، می‌تواند زینت‌بخش جلوه صندلی‌ها باشد و جذابیت بصری دکوراسیون را افزایش می‌دهد. همچنین هنگام استفاده از صندلی‌ها راحتی شما را افزایش می‌دهد. یک کاناپه بزرگ و راحت، عنصر دیگری است که وجودش در دکوراسیون لازم است. این عنصر برای خواب نیم‌روزی مناسب است و فضای مناسبی را برای نشستن سه نفر کنار هم، بدون احساس ناراحتی و فشردگی ایجاد می‌کند. عنصر دیگری که نیاز به حضورش در هر دکوراسیونی احساس می‌شود، یک قالیچه پشمی است که نه تنها بر غنای بافت و طرح دکوراسیون می‌افزاید بلکه راحتی فضا را نیز بیشتر می‌کند و یک عایق صوتی مناسب است. با انتخاب یک قالیچه نفیس با طرح و رنگی مناسب، بر ارزش دکوراسیون خانه خود بیافزایید. گلدان‌های کریستال چه خالی باشد چه پر از گل‌های زیبا، قدرت این را دارند که نظرها را به خود جلب کنند. گلدان‌های کریستالی که تراش‌های خلوت و ساده‌ دارند به‌خوبی با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند. یک میز گرد با قطر ۱۲۲ سانتی‌متر در فضای غذاخوری که شش تا هشت نفر به‌راحتی می‌توانند دور آن بنشینند، آرامش‌بخش‌ترین ایده برای صرف شام با دوستان و اعضای خانواده است؛ زیرا افراد زمانی‌که دور یک میز گرد می‌نشینند راحت‌تر می‌توانند با یکدیگر گفت‌و گو کنند. غذا در ظرف‌های غذاخوری سفید و ساده همیشه جلوه‌ای درخشان‌تر و برجسته‌تر دارد و افراد از خوردن غذا در این ظرف‌ها، لذت بیشتری می‌برند. چنین ظرف‌هایی، از جمله عناصری هستند که هرگز از مد نخواهند افتاد. هنگام خرید ظرف‌های غذاخوری، انواعی را انتخاب کنید که قابلیت قرار گرفتن در ماشین ظرف‌شویی و مایکروفر داشته باشند.

استفاده از ملحفه‌های پنبه‌ای و بالش‌های نرم و استاندارد و تشکی با شرایط استاندارد جزء بایدهای دکوراسیون تخت است زیرا یک سوم از شبانه روز را در تخت‌خواب به سر می‌بریم. توصیه ما این است که تا جایی که بودجه شما اجازه می‌دهد، برای داشتن سرویس خوابی مرغوب و استاندارد هزینه کنید. یکی دیگر از عناصر کلاسیکی که تمام سلیقه‌ها از سنتی تا مدرن را راضی می‌کند، چراغ مطالعه‌ کلاسیک است که می‌تواند زینت‌بخش سطح روی میز کار و مطالعه باشد. یک اثر هنری اصیل به تنهایی، خیلی بیشتر از آثار هنری بازسازی شده می‌تواند معرف شما باشد. همچنین آثار هنری اصیل پتانسیل بیشتری در افزایش ارزش و هویت دکوراسیون خانه شما دارند.

irantrack.com

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر پنجشنبه ۲۳ شهریور   مشاهده : ۱۷   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – دکوراسیون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.