۱۰ میلیارد تومان به حساب سازمان چای

جام جم آنلاین: رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور دستور واریز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به حساب سازمان چای کشور را صادر کرده است، ابراز امیدواری کرد که تا پایان ساعت اداری امروز یکشنبه این مبلغ به حساب سازمان چای کشور واریز شود.

“علی محرر” درخصوص پرداخت مابقی مطالبات کشاورزان چایکار در سال جاری اظهارداشت: براساس اقدامات انجام شده چهارشنبه هفته گذشته بهروز مرادی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برای پرداخت معوقه دستمزد چایکاران دستور واریز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به حساب سازمان چای کشور را صادر کرده اما بنا به دلایلی تاکنون این مبلغ به حساب این سازمان واریز نشده است.

وی درعین حال ابراز امیدواری کرد که تا پایان ساعت اداری امروز یکشنبه مبلغ ۱۰ میلیاردتومان به حساب سازمان چای کشور واریزشود تا این سازمان هم بتواند در اسرع وقت طلب کشاورزان چایکار را پرداخت کند.

رئیس سازمان چای کشوردر ادامه درخصوص پرداخت ۴ میلیارد باقیمانده از مطالبات کشاورزان چایکار نیز گفت: براساس اقدامات انجام شده معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان را به عنوان علی‌الحساب به سازمان چای و مابقی آن را در آینده نزدیک پرداخت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سازمان چای برای پرداخت ۴ میلیون باقیمانده از طلب کشاورزان چایکار پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد تا هرچه زودتر این مبلغ هم به چایکاران پرداخت شود.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.