۱۱ هزار تن برنج تایلندی روز میز فروش رفت

11 هزار تن برنج تایلندی روز میز فروش رفت

در سومین روز کاری هفته، بالاخره رینگ کشاورزی نیز تصمیم گرفت همگام با سایر بازارهای معاملاتی، کمی جنب و جوش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایانا، در حالی که روز شنبه هیچ معامله‌ای در رینگ کشاورزی بورس کالا انجام نشد، دیروز نیز فقط یک محصول مورد معامله قرار گرفت امروز بوی برنج در رینگ کشاورزی پیچید.

این در حالی است که در معاملات روز جاری رینگ کشاورزی با عرضه ۱۱ هزار تن برنج وارداتی از تایلند در قبضه این محصول درآمد.

گفتنی است، در جریان معاملات روز جاری شرکت توسعه تجارت بین‌الملل زرین پرشیا امید توسط کارگزاری بانک سپه ۱۱ هزار تن برنج وارداتی از تایلند را در ۱۴ عرضه جداگانه با قیمت پایه شش‌هزار و ۵۰۰ ریال روی میز فروش گذاشت. بر اساس حد مجاز دامنه نوسان در این رینگ، حداقل قیمت مجاز برای معامله شش‌هزار و ۱۷۵ ریال و حداکثر قیمت مجاز شش‌هزار و ۸۲۵ ریال است.

مکان تحویل این ۱۴ عرضه در ۱۴ نقطه متقاوت کشور است. بر همین اساس کالاها در سمنان، فارس، بوشهر، خوزستان، خراسان رضوی، کرمان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهکیلیویه و کردستان تحویل خریدار خواهد شد.

همچنین در این روز جو دامی، نیز روی میز فروش رفت. شرکت تولیدی بازرگانی مهران پارس صبا امروز ۱۰۰ تن جو دامی قزاقستان به قیمت پایه شش‌هزار و ۹۸۰ روی میز فروش رفت.

حداقل قیمت مجاز برای این معامله شش‌هزار ریال و حداکثر قیمت مجاز هفت‌هزار و ۵۰۰ ریال است.

مکان تحویل این محصول نیز بندر امیرآباد است.

در معاملات دیروز در حالی ۱۰۰ تن ذرت دانه‌ای برزیل عرضه شد که فقط ۲۵ تن آن مورد معامله قرار گرفت. در حالی که قیمت پایه برای عرضه این محصول هفت‌هزار و ۵۰۰ ریال بود، بیشترین قیمت مورد تقاضا برای معامله هفت‌هزار و ۳۸۰ ریال ثبت شد که در همین نرخ نیز معامله انجام شد./

E-910710-01

بازرگانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.