۱۳ آبان نماد برایت و دوری جستن از آمریکا است

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: روز ۱۳ آبان ماه به عنوان نماد دوری جستن از آمریکا است تا از این طریق تمام دنیا نسبت به خوی استکباری و تجاوزگرایانه آمریکا آشنا شوند و بیش از این اجازه دخالت‌های این کشور را در امور داخلی خود ندهند.

“رضا روستاآزاد” عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن دهه استکبارستیزی اظهار داشت: تمدن حاکم بر جهان لیبرالی و کاپیتالیسم به سرکردگی آمریکا دارای نقاط مثبت و منفی در عرصه‌ها و موضوعات مختلف است که پیشرفت علم و تکنولوژی را می‌توان از جمله نکات مثبت این تمدن دانست.

وی با اشاره به استفاده‌های نامطلوب از دستاوردهای مثبت علمی از سوی سران کشوری همچون آمریکا تصریح کرد: در کنار پیامدهای منفی همچون بی‌عدالتی،‌ تجاوز و توسعه فقر می‌توان از استفاده‌های نامطلوب و نابه‌هنجار پیشرفت‌های علمی علیه جامعه بشری از سوی آمریکا اشاره داشت که در این میان استراق سمع دولت آمریکا از مکالمات شخصیت‌های سیاسی مختلف و حتی ملت آمریکا مسئله‌ای است که به وضوح طی سال‌های اخیر ملاحظه می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف به بصیرت و درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی در شناساندن ماهیت استکبارستیزی آمریکا برای دنیا اشاره و تصریح کرد: روز ۱۳ آبان ماه به عنوان نماد برایت و دوری جستن از آمریکا است تا از این طریق تمام دنیا نسبت به خوی استکباری و تجاوزگرایانه آمریکا آشنا شوند و بیش از این اجازه دخالت‌های این کشور را در امور داخلی خود ندهند.

روستاآزاد در پایان با بیان اینکه  ۱۳ آبان امسال با شکوه‌تر از هر سال برگزار خواهد شد، گفت: قطعا مردم با حضور خود بار دیگر پلیدی و خوی استکباری و ضد انسانی بودن آمریکایی‌ها را محکوم خواهند کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.