“۹دی” روز شکست اندیشه سکولار در تقابل با روح مذهبی ملت ایران بود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک فعال اسبق دانشجویی با بیان اینکه اینکه “۹ دی” تقابل اندیشه‌های دینی و مذهبی مردم با مبانی جریان‌های سکولار بود، گفت: با خلق حماسه “۹ دی” دشمنان متوجه شدند که میزان برداشت آن‌ها از پایبندی به اصول در مردم ایران بر خلاف میزان کاشت عقاید پوچ توسط آن‌ها در فکر و اندیشه این مردم بوده است.

“مهدی عباسی‌مهر” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه حماسه “۹ دی” بازخورد یکسری اقدامات نامتعارف در فضای اجتماعی کشور بود، اظهار داشت: بزرگ‌ترین پیام “۹ دی” این بود که بر خلاف هجمه‌های رسانه‌های غربی در سال‌های اخیر، ریشه اندیشه‌های دینی و مذهبی در ایران بسیار عمیق است.

وی با بیان اینکه ریشه‌های خلق حماسه “۹ دی” را باید در سابقه تاریخی ملت ایران جستجو کرد، افزود: مردم مقابل هرگونه سوءاستفاده جریان‌های سیاسی از دین به خصوص قیام عاشورا واکنش‌های جدی نشان می‌دهند که در دوران حکومت طاغوتی پهلوی نیز شاهد نمونه‌های آن بوده‌ایم و این کلام امام راحل که فرمودند “این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته استگ، باور تمامی مردم ایران است.

این فعال اسبق دانشجویی با تأکید بر اینکه مبانی مشترک دینی مردم و حکومت در جمهوری اسلامی در “۹ دی” بروز و ظهور پیدا کرد، تصریح کرد: مردم پشتوانه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و هر زمان این نظام با هجمه‌ داخلی یا خارجی روبرو شده، با حضور هوشیارانه و غیرتمندانه خود بقای آن را تضمین کرده‌اند.

عباسی‌مهر با تأکید بر اینکه “۹ دی” روز شکست برنامه‌های میان‌مدت دشمن در ایران بود، ابراز داشت: با خلق حماسه “۹ دی” دشمنان متوجه شدند که میزان برداشت آنها از پایبندی به اصول در مردم ایران بر خلاف میزان کاشت عقاید پوچ توسط آنها در فکر و اندیشه این مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه “۹ دی” تقابل اندیشه‌های دینی و مذهبی مردم با مبانی جریان‌های سکولار بود، خاطرنشان کرد: “۹ دی” یک آزمایش بزرگ برای جریان‌های معارض و سلطه‌گر غربی بود که بازخورد اقدامات خود را در این روز دیدند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.