iPad mini 2 امسال تولید نمی‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت که اپل این روزها وضعیت خود را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی بسیار متزلزل می‌بیند، به دنبال بروز بعضی مشکلات برای تامین قطعات اصلی رایانه لوحی تازه خود موسوم به iPad mini 2 را با تاخیر روانه بازار خواهد کرد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مشکلی که اپل و شریک‌هایش با آن مواجه شده‌اند تامین نمایشگرهای Retina برای سری رایانه‌های لوحی iPad mini است که به نقل از خبرگزاری رویترز، این مسئله در نهایت می‌تواند سبب تاخیر در عرضه iPad mini 2 شود.
 
سیستم فوق باکیفیت Retina که در نمایشگر محصولات اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد، به گونه‌ای طراحی شده است که تصاویر را با کیفیت و پیکسل‌های بسیار بالا به نمایش می‌گذارد و کیفیت آن از کیفیت چشم انسان هم بالاتر است.
 
شرکت‌هایی که وظیفه تولید نمایشگر Retina را برای اپل برعهده دارند، اعلام کردند که تا اوایل سال آتی میلادی قادر به تولید انبوه این نمایشگر نیستند.
 
در بازار رقابتی امروز که کیفیت نمایشگر بین رایانه‌های لوحی حرف اول را می‌زند و قابلیت‌های تصویری از مهم‌ترین امکانات مد نظر کاربران محسوب می‌شود، تولید رایانه لوحی iPad mini 2 با کیفیت پایین‌تر نمایشگر می‌تواند اپل را از گردونه رقابت خارج کند و به همین خاطر احتمال می‌شود که شرکت اپل تولید این رایانه لوحی کوچک را به تاخیر بیاندازد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.