افزایش حد بار مجاز مسافرین هواپیمایی قطر

گردآوری شده توسط گروه گردشگری ممتاز نیوز

دوحه – قطر ، از تاریخ ۱۰ شهریور ماه ، مسافرینی که بر روی شبکه پروازی هواپیمایی قطر پرواز می کنند می توانند بار بیشتری به همراه داشته باشند.برای (Economy Class) کلاس اقتصادی ۳۰ کیلوگرم، (Business Class) کلاس تجاری ۴۰ کیلوگرم و (First Class) کلاس درجه یک ۵۰ کیلوگرم بار مجاز به همراه داشته باشید….

هواپیمایی قطر میزان حد بار مجاز مسافرین خود را افزایش می دهد

دوحه – قطر ، از تاریخ ۱۰ شهریور ماه ، مسافرینی که بر روی شبکه پروازی هواپیمایی قطر پرواز می کنند می توانند بار بیشتری به همراه داشته باشند.

برای (Economy Class) کلاس اقتصادی ۳۰ کیلوگرم، (Business Class) کلاس تجاری ۴۰ کیلوگرم و (First Class) کلاس درجه یک ۵۰ کیلوگرم بار مجاز به همراه داشته باشید.

حد بار مجاز در کلاس اقتصادی از  ۲۳ کیلوگرم به ۳۰ کیلوگرم و برای کلاس های تجاری و درجه یک به ترتیب از ۳۰ کیلوگرم و ۴۰ کیلوگرم به ۴۰ کیلوگرم  و ۵۰ کیلوگرم  تغییر یافته است.
تعداد بسته ها بنا بر قوانین بلیط خریداری شده تغییری نخواهد داشت. این افزایش حد بار مجاز در رابطه با مسیرهای پروازی که بار مجاز آنها بر اساس تعداد بسته های مسافر می باشد ( مثل آمریکا و کانادا ) صدق نخواهد کرد.

“بازنگری و افزایش میزان بار مجاز مسافرین این شرکت همزمان با افزایش تعداد مقاصد پروازی و تعداد پروازهای ما در سراسر دنیا می باشد.” به نقل از آقای اکبر الباکر – مدیر کل اجرایی هواپیمایی قطر ” بدون در نظر گرفتن مقصد پروازی و کیفیت مسافرت – سفر کاری یا تفریحی –  افزایش تعداد مسافرینی که مدت زمان طولانی تری را در سفر می مانند، نشانگر نیاز مسافرین به افزایش حد بار مجاز می باشد.”

مسافرینی که قبل از تاریخ ۱۰ شهریور ماه سفر کرده اند نیز می تواتند از امتیازات افزایش حد بار مجاز در پرواز برگشت خود و در صورتی که پرواز آنها بعد از تاریخ ۱۰ شهریور ماه باشد نیز بهره مند گردند. تعرفه های تازه حمل اضافه بار در ماه آینده متعاقباً اعلام میگردد.
مسافرین کثیر السفر این شرکت نیز می توانند طبق قبل از امتیاز حمل بار اضافه خود استفاده نمایند.

هواپیمایی قطر طی ۱۶ سالی که پروازهای خود را آغاز کرده رشد بسیار چشمگیری داشته و امروزه این ناوگان هوایی مدرن با ۱۲۹ هواپیما و به ۱۲۸ مقصد تجاری و تفریحی به سراسر اروپا، خاورمیانه ، خاور دور، آسیا و آمریکا پرواز می نماید.

در سال قبل مقاصد قاسم (عربستان سعودی)، نجف (عراق)، پنوم پن (کامبوج)، شیکاگو (ایالات محتده آمریکا)، سلاله (عمان)، بصره (عراق) و سلیمانیه در عراق، راه انداری شده و شبکه پروازی ما با راه اندازی مسیر های چنگ دو – چین (۱۲ شهریور)، آدیس آ بابا – اتیوپی (۲۷ شهریور) ، فرودگاه کلارک – فیلیپین (۶ آبان) و فیلادلفیا – ایالات متحده آمریکا (۱۴ فرودرین) گسترده تر نیز خواهد شد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.