آثار ۲۳ کشور در راه جشنواره تجسمی فجر / آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ دی

۲۲م آذر ،

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، با توجه به برگزاری سه بخش گرافیک، عکاسی و کاریکاتور، جشنواره به شکل بین‌المللی، تاکنون ۲۳ کشور با ارسال آثاری متقاضی حضور در این دوره از جشنواره شده‌اند. این در حالی است که با توجه به مهلت باقی مانده برای ارسال آثار، فرصت حضور کشورهای دیگر در این جشنواره نیز مهیا است.

آثار هنرمندانی از کشورهایی مانند اتریش، برزیل، رومانی، بلغارستان، ترکیه، هند، صربستان، آذربایجان، اندونزی، استرالیا، اوکراین و … تاکنون به دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر رسیده است.

دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر را تا ۱۵ دی ماه تمدید کرده است. بخش مقالات علمی به «بررسی تحولات هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی» اختصاص دارد و هر شرکت کننده می‌تواند تا ۱۶ دی حداکثر خلاصه سه مقاله را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی نیز در پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر برگزار می‌شود و سینماگران و مستند سازان می‌توانند، فیلم‌های خود را با موضوع هنرهای تجسمی دربارهٔ یکی از شاخه‌های تجسمی (نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، نگارگری، عکاسی، کاریکاتور، مجسمه سازی، تصویر گری و سفال و سرامیک ) و فیلموگرافی هنرمندان تجسمی (پرتره) و دیگر مستندهای خود را پیرامون هنرهای تجسمی تا پنجم بهمن به دبیرخانه پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر ارسال کنند.

 
پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سفال و سرامیک، تصویرسازی، مجسمه‌سازی، پوستر، عکاسی و کاریکاتور و بخش مقالات علمی از ۱۴ بهمن تا ۱۰ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
هنرمندان برای شرکت در پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر می‌توانند آثار خود را تا ۱۵دی ماه سال جاری از طریق سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ارسال کنند.
پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی سیدعباس میرهاشمی از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در تهران و استان‌ها برگزار خواهد شد.

۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.