آغاز ثبت نام جاماندگان یارانه

ثبت‌نام جاماندگان یارانه آغاز شد.

آغاز ثبت نام جاماندگان یارانه

به گزارش ممتاز نیوز، ثبت نام دریافت کنندگان یارانه چندی پیش انجام شد.

تعدادی از ثبت نام کنندگان مجاز به دریافت رایانه نشدند و در این خصوص معترض بودند. دولت برای جاماندگان یارانه که شرایط دریافت یارانه را داشته باشند، مصوبه ای جدید ابلاغ کرده است. جاماندگان یارانه که موقف به دریافت یا ثبت نام برای یارانه جدید نشدند و یا جاماندگان یارانه که در ثبت نام خود دچار مشکل بودند، میتوانند مجددا ثبت نام کنند. پرداخت یارانه به جاماندگان یارانه احتمالا تا آخر تیر قطعی شود. تا کنون ۲.۵ میلیون نفر از هنوز موفق به دریافت یارانه نشدند و در لیست جاماندگان یارانه قرار دارند.

شرایط و نحوه ثبت نام برای جاماندگان یارانه

این سامانه در چهارچوب «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» به آدرس https://my.gov.ir امکان ثبت نام را برای جاماندگان فراهم کرده است. همچنین به دلیل آزمایشی بودن این سامانه در صورت قطع شدن دسترسی به مراحل ثبت نام، متقاضیان در صورت بروز مشکل می‌توانند با شروع دوباره مراحل و بروزرسانی صفحه مرورگر خود به مراحل ثبت نام ادامه دهند.

ورود به این سامانه با یک شماره تماس و ارائه کد ملی ممکن خواهد بود.

در صورت مشمول پرداخت یارانه بودن افراد، این سامانه به‌صورت اتوماتیک فرد یارانه بگیر را شناسایی و پنجره ثبت نام برای این افراد باز نخواهد شد.

همچنین سامانه در صورت شناسایی فرد به‌عنوان مشمول دریافت یارانه که نیاز به ثبت نام جدید ندارد، پیامی به این محتوا را نشان می‌دهد: “چنانچه شما به دهک اعلام شده خانوار خود توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردیبهشت ماه معترض هستید به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارتخانه مذکور مراجعه فرمایید.”

به این ترتیب معترضان به دهک بندی و مبلغ پرداختی می‌توانند به سامانه «حمایت» وزارت کار به آدرس فوق مراجعه و درخواست بازنگری خود درباره دهک‌بندی را ثبت کنند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.