آلبوم‌های جذاب نیازمند پروسه‌ تحقیقاتی هستند

آلبوم‌های جذاب و زیبا باید پروسه‌ تحقیقاتی درست و مناسبی را طی کنند.

بنیامین بهادری خواننده و آهنگساز برجسته‌ی کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: آلبوم‌هایی که امروزه منتشر می‌شود باید حاوی طعمی جدید باشد و برای این کار باید پروسه‌های تحقیقاتی را طی کرد تا به یک نتیجه‌ی خوب رسید.

وی ادامه داد: این مردم هستند که بازار موسیقی را مشخص می‌کنند و بین کار با عجله و کم دقت با یک کار اصولی و با کیفیت تفاوت قائل می‌شوند.

بنیامین گفت: کارهایی که تاکنون انجام داده‌ام هم سفارشی بوده و هم دلی و من هیچ وقت کار سفارشی را بدون رضایت ملی انجام نداده‌ام.

وی ادامه داد: دوستان مداح زیادی دارم که در ساخت تصنیف‌هایشان همکاری کردم و همچنین در آلبوم “ماه مهربان” هم از آن‌ها مشاوره گرفتم تا بتوانم در مسیر درست گام بردارم و مفاهیم مذهبی از زبان آن‌ها در دل مردم جا می‌افتد و آن‌ها می‌توانند بهترین مشاوران در برخی از کارهایم برایم باشند.

بهادری خاطرنشان کرد: کارکردن من با یک ترانه سرا، باعث محدود شدن من در یک چهارچوب خاص نشده است بلکه انسجام را در کار من ایجاد کرده است.

وی ادامه داد:‌ من مخاطبانم را دسته‌بندی نمی‌کنم و علایق همه‌ی مردم برایم یکپارچه است و در ضمن در مورد تیتراژ خوانی هم هنوز کاری که ذهنم را تحریک کند پیشنهاد نشده است تا بخواهم آن را انجام دهد و فقط تا کنون شب‌های عید کاری انجام دادم و آلان هم که تیتراژ برنامه‌ی “ماه عسل” از شبکه‌ی سه پخش می‌شود از نظر من هنرمند باید کارش آن قدر جذاب باشد تا انتخاب اول هر تهیه‌کننده‌ای باشد.

بنیامین بهادری گفت: به نظر من ریشه‌ای ایمانی قوی دارم که آن را مدیون پدر و به خصوص مادرم می‌دانم./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.