آنجلینا جولی از اردوگاه پناهندگان سوری در اردن بازدید کرد + تصاویر

آنجلینا جولی به عنوان فرستاده سازمان ملل روز سه شنبه ۱۱ .۹ .۲۰۱۲ از اردوگاه آوارگان سوری در اردن بازدید کرد.

 

anjelina-jordan3

 

به گزارش”۱ پارس” در این بازدید ” ناصر جوده ” وزیر امور خارجه اردن ستاره سینما را همراهی کرد. آنجلینا جولی در یک مصابحه مطبوعاتی از حوادث جاری در سوریه اظهار نگرانی کرد و از همکاری اردن و کشورهای همسایه با آورگان سوری نیز قدردانی کرد.

 

anjelina-jordan1


آنجلینا جولی با پناهندگان گفتگو می کند


او افزود:” در سوریه مردم روزانه می میرند. برخی نتوانستند به همراه اعضای خانواده خود فرار کنند.” وی گفت:” روز گذشته به همراه افراد ارتش اردن از نزدیک با آوارگان دیدار کردم. آنها تاکید کردند در اردن احساس امنیت می کنند و در این کشور از آنها استقبال می شود.

 

anjelina-jordan

 

” آنجلینا افزود:” اردن علیرغم اوضاع بد اقتصادی و مشکلات اجتماعی تلاش می کند به هر شکل ممکن به آوارگان کمک کند.” آنجلینا جولی تاکید کرد :” با برخی از آوارگان گفتگو کردم. این تجربه برای آنها بسیار سخت است. برای انسان خیلی سخت است که وطن ، زندگی و آموزش را ترک کند و همه چیز را پشت سر بگذارد و اجساد سوخته کشته شدگان را مانند مرغ های کباب شده ببیند.”

 

anjelina-jordan2


آوارگان به ستاره سینما گفتند در اردن احساس امنیت می کنند


این اولین بار نیست که آنجلینا جولی با پناهندگان سوریه اعلام همبستگی می کند. او پس از تعیین به عنوان فرستاده سازمان ملل در امور پناهندگان ۱۰۰ هزار دلار به عنوان کمک به آنها تقدیم کرده بود.

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.