آیفون قد می‌کشد

۲۵خردادماه،

خبرگزاری رویترز گزارش داده است تا پیش از فرا رسیدن سال آتی میلادی آیفون‌های بزرگتر به دست کاربران جهانی می‌رسند.

منابع آگاه گزارش دادند که اپل قصد دارد مدل تازه گوشی هوشمند آیفون را با نمایشگر بزرگتر تولید کند و آن را در دو مدل متفاوت با نمایشگرهای ۴٫۷ و ۵٫۷ اینچی به دست کاربران برساند.

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، این طور که خبرگزاری رویترز گزارش داده است، تا پیش از فرا رسیدن سال آتی میلادی آیفون‌های بزرگتر به دست کاربران جهانی می‌رسند. همچنین شایعاتی مطرح شده است که بر اساس آن گفته می‌شود اپل مدل‌های ارزان آیفون را در رنگ‌های مختلف وارد بازار می‌کند.

در حالی که شرکت اپل هنوز هیچ خبری را به طور رسمی در مورد نمایشگر بزرگتر آیفون منتشر نکرده است، باور این شایعات چندان هم غیرممکن است. این شرکت بزرگ آمریکایی هم‌اکنون نبرد رو در رویی را با گوشی‌های هوشمند ۴٫۷ و ۵ اینچی موجود در بازار آغاز کرده است و تجربه چند ماه قبل نشان داده که اپل بخشی از سهم خود در بازار جهانی را به این گوشی‌ها واگذار کرده است.

عرضه گوشی هوشمند آیفون ۵ در سال قبل نشان داد که اپل قصد دارد از چارچوب گوشی‌های ۳٫۵ اینچی فراتر رود. باید توجه داشت که از زمان عرضه اولین مدل آیفون در ۲۰۰۷ تاکنون، تمام مدل‌های این محصول مبتنی بر نمایشگر ۳٫۵ اینچی وارد بازار شدند.

لازم به ذکر است که علاوه بر آیفون ۵S، اپل قصد دارد مدل ارزان‌تر این گوشی هوشمند را با بدنه پلاستیکی و در ۵ یا ۶ رنگ به دست کاربران جهانی برساند که این محصول به صورت متفاوت با آیفون اصلی ساخته می‌شود که فقط در رنگ‌های سفید و مشکی موجود است.

این طور که گفته می‌شود قیمت آیفون ارزان کمتر از ۹۹ دلار خواهد بود که البته احتمال می‌رود این محصول تا سال ۲۰۲۴ وارد بازار نشود.

دیگر شایعات انتشار یافته در خبرگزاری رویترز حاکی از آن است که آزمایش‌های لازم روی آیفون ۵S و آیفون پلاستیکی از ماه آینده آغاز می‌شود تا طبق روال هر سال این محصولات در ماه سپتامبر به دست کاربران برسند. به نقل از منابع آگاه آسیایی، شرکت اپل پیش‌بینی کرده است که در فصل چهارم سال جاری میلادی ۲۰ میلیون دستگاه آیفون پلاستیکی را روانه بازار کند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.