“آی پد مینی” عقب ماند!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از فاوا نیوز در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

فاوانیوز: iبه محض ورود اپل iبه بازار تلبتهای کوچک و با معرفی آی پد مینی بسیاری از مردم متوجه بازار رقابتی در این زمینه شدند. مانند شرکت گوگل، آمازون و دیگر رقبا هم متوجه شدند که اپل برای ضربه زدن iبه این بازار وارد شده است.

به گزارش تفسیری فاوانیوز iبه نقل از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از redmondpie، طبق گفته های سخنگوی آمازون دقیقا روز بعد از معرفی آی پد مینی در روز سه شنبه هفته گذشته، کیندل فایر HD آمازون بیشترین فروش را از وقت عرضه این محصول داشته است بطوری که در این روز رشدی سه‌برابر فروش هفتگی را داشت.

این خبر بسیاری را شگفت زده نموده چون این دو محصول را نمیتوان در یک دسته قرار داد. کیندل فایر HD آمازون با قیمتی حدود ۱۹۹ دلار در سال گذشته وارد بازار شد این در حالی است که قیمت آی پد مینی ۳۲۹ دلار اعلام شده است. این قیمت نسبتا گرانی است iبه ویژه برای کسانی که علاقه ای بسیاری برای استفاده از سیستم عامل IOS ندارند. آیا تنها تفاوت قیمت عامل موفقیت کیندل فایر HD است؟

بدون شک اپل در آینده میلیونها ای پد مینی خواهد فروخت و فروشش از تبلت آمازون هم بیشتر خواهد شد اما تنها چیزی را که میتوان در نظر گرفت این است که آی پد مینی تنها یکی از کیت های پر زرق و برق شرکت اپل است. تبلت آمازون از نظر سخت افزاری نسبت iبه آی پد ‌مینی قوی‌تر است و سبب شده تا بسیاری از کاربران، کیندل فایر را ترجیح دهند.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.