ابزار تازه توییتر برای شناسایی Fake Followers

۱۸م آذر ،

فاوانیوز: توییتر ابزاری به کاربران خود ارائه کرده که از طریق آن میتوان نام کاربری تقلبی (Fake) را تشخیص داد. یک کمپانی تحلیلگر رسانه های اجتماعی بنام Socialbakers ابزاری به نام Fakefollowers ارائه کرده که از طریق آن میتوان تشخیص داد چه تعداد نامهای تقلبی و غیرفعال شده در میان کسانی که در توییتر شما را Follow میکنند وجود دارد.

این ابزار رایگان است و استفاده از آن بسیار ساده میباشد، کافی است نام مورد نظر را در صفحه توییتر خود تایپ کرده و سپس کلید Check را فشار دهید.

به گزارش فاوانیوز به نقل از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Pcworld،البته پیش از انجام این کار بایستی صفحه Socialbakers در توییتر را دنبال کنید و کلید Check my account را فشار دهید تا به نوعی این ابزار برای شما فعال شود. این اپلیکیشن به پیامهای شخصی شما در توییتر و پسورد شما دسترسی پیدا نمیکند.

چنانچه میزان نامهای تقلبی در صفحه توییتر کاربر بین ۲۰ تا ۵۰ درصد باشد به نوعی این کاربر در معرض خطر هک و یا حمله سایبری قرار دارد و اگر عدد حاصل بیشتر از ۷۰ درصد باشذ لازم است که کاربر نام کاربری تازهی انتخاب کرده و مجدداٌ در توییتر عضو شود.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.