اتفاقی فرخنده برای والیبال ایران / تیم ملی کوبا درخواست کرد با ایران بازی کند

به گزارش خبرآنلاین؛ بعد از مذاکره محمد رضا داورزنی با نورسکا همتای کوبایی اش برای دیدار دوستانه تیمش با ایران در تهران، نامه کوبا دیروز به تهران رسید. آنها که برای انتخابی المپیک قاره آمریکا آماده می شوند و لیگ جهانی را هم در پیش دارند، تاریخ دوم تا نهم خردادماه را برای بازی به ایران پیشنهاد داده اند. کوبایی ها در نامه خود بعد از تبریک به فدراسیون والیبال برای ارتقای سطح والیبال ایران نوشته اند: «تصمیم داریم برای آمادگی بیشتر قبل از رقابت های انتخابی المپیک خردادماه به ایران بیاییم، سه یا چهار بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران انجام دهیم و به همین دلیل از شما در خواست می کنیم تا در صورت موافقت هماهنگی های لازم را برای ارسال دعوتنامه انجام دهید.»

هرچند فدراسیونی ها از آمدن تیم اصلی کوبا به تهران خیلی خوشحالند اما همزمانی این درخواست با دعوتنامه هلندی ها کمی آنها را مردد کرده است. امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی دراین باره می گوید: «کوبایی ها خواستند تا بعد از بازی لیگ جهانی در ژاپن برای چند دیدار تدارکاتی با تیم ما به تهران بیایند. این خیلی خوب است و می تواند مسابقه تدارکاتی خیلی خوبی قبل از انتخابی المپیک ژاپن باشد اما با دعوتنامه هلندی ها تداخل دارد. تا دیروز ولاسکو خبری از این ماجرا نداشت. باید قضیه را با او مطرح کنیم و بعد تصمیم بگیریم. هرچند ما ترجیح می دهیم با کوبا بازی کنیم تا این‌که به هلند برویم. با این حال هنوز چیزی قطعی نیست.»

از طرفی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال رو در رویی تیم ملی با کوبا را حتمی می داند: «تیم ملی دو سفر چک و هلند را دارد. سفر کوبا به ایران هم احتمالا با یکی از آنها تداخل دارد، با اینکه باید با ولاسکو صحبت کنیم اما به طور حتم سفر به هلند را لغو می کنیم تا تیم با کوبا بازی کند. درست است که من برای دیدار دوستانه رایزنی کردم اما والیبال ایران به اعتباری رسیده که بهترین تیم های دنیا خواهان بازی با آن هستند.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.