اجرای ˝سه روایت از زندگی˝ به نفع کودکان بد سرپرست/ تقدیم ˝گستره سکوت˝ به تیم وزنه‌برداری جانبازان

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

دو خبر کوتاه از تئاتر؛

تقدیم نمایش ˝گستره سکوت˝ به تیم ملی وزنه‌برداری معلولان و اجرای نمایش ˝سه روایت از زندگی˝ همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) به نفع کودکان بدسرپرست از جمله جدیدترین خبرهای تئاتری هستند.

به گزارش هنرآنلاین؛ در پی قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان ایران در مسابقات جهانی امارات و رکوردشکنی پهلوانان ایرانی در این دوره از مسابقات، شب گذشته و پس از پایان نمایش “گستره سکوت”، امین بهروزی کارگردان و بازیگران این نمایش ضمن تبریک این افتخارآفرینی ارزشمند، اجرای نمایش خود را به اعضای و مربیان ملی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین تقدیم کردند.

در این نمایش که با نگاهی به آثار مارگریت دوراس نوشته شده است؛ فریبا کامران، سام کبودوند، لیندا کیانی، فرهاد تفرشی و پریسا صبوری به ایفای نقش می‌پردازد.

نمایش “گستره سکوت” به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی که هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش “سه روایت از زندگی” جدیدترین کاری نمایشی سیما تیرانداز، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) به نفع کودکان بد سرپرست با دو اجرا روی صحنه رفت.

نمایش “سه روایت از زندگی” نوشته یاسمینا رضا با کارگردانی سیما تیرانداز، با همکاری موسسه خیریه مهرآفرین به منظور حمایت از کودکان بد سرپرست، روز شنبه ۲۳ فروردین‌ماه، دو اجرای ویژه در ساعت‌های ۱۷/۴۵ و ۲۰ داشت.

در این نمایش ۸۰ دقیقه‌ای بازیگرانی چون سیما تیرانداز، امیرکاوه آهنین جان، لیلی رشیدی و رضا مولایی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین فاطمه بلوری مدیرتولید و دستیار کارگردان، ناصح کامگاری طراح صحنه، لباس و نور، میثم کزازی موسیقی و احسان نقابت طراح پوستر و گرافیست نمایش “سه روایت از زندگی” هستند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.