احتمال ازدواج جنیفر لوپز برای چهارمین بار!

مجله اینترنتی برترین ها
   اخیرا شایعاتی شنیده می شود که می گویند جنیفر لوپز و کاسپر اسمارت بعد از یک سال آشنایی نامزدی خود را رسمی کرده اند. کسانی که این شایعه را مطرح کرده اند می گویند زمانی که جنیفر دخترش را به اولین فشن شوی خود در پاریس می برد، در دست چپ او حلقه نامزدی ای با یک سنگ قیمتی بزرگ دیده شده است.

به گزارش برترین ها، در طول سال گذشته این چهارمین باری است که شایعاتی در مورد نامزدی جنیفر لوپز با کاسپر اسمارت مطرح می شود. قبلا حتی خبرهایی منتشر شده بود که می گفت این دو با هم ازدواج کرده اند. در ماه مارچ بعد  از اینکه صفحه توییتریکی از طراحان مد آمریکا هک شده ،اطلاعاتی در مورد درخواست جنیفر لوپز برای طراحی یک لباس عروس به دست آمد. مدتی بعد مجله معتبر استار گزارش داد که این زوج در سفر به مکزیک مخفیانه ازدواج کرده اند، خبری که جنیفر لوپز بلافاصله آن را تکذیب کرد.

کمی بعد این خواننده محبوب در وب سایت خود پستی را قرار داد که در آن نوشته شده بود ” گول این حلقه را نخورید. از نامزدی خبری نیست!”

با اینکه جنیفر لوپز ۱۸ سال بزرگ تر از کاسپر است، ولی به گفته خودش به هیچ عنوان این اختلاف سنی را احساس نمی کند و مطمئن است که ظاهرش نیز این اختلاف را نشان نمی دهد. شما چه فکر می کنید؟ به نظر شما جنیفر لوپز۴۳ ساله، که فقط چند ماه بعد از طلاقش از مارک آنتونی با کاسپر آشنا شد، با این پسر ۲۵ ساله ازدواج خواهد کرد؟ اگر گزارشات رسیده صحت داشته باشد، این ازدواج چهارمین ازدواج خانم خواننده خواهد بود.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. الهه:

    عزیزم مرسی عالی بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.