اردوی جوانان تحت هر شرایطی برگزار می گردد / با حل مشکل مالی، لیگ بوکس دوباره آغاز می گردد

۲۶م آذر ،

دبیر فدراسیون بوکس گفت: اردوی تیم ملی جوانان تحت هر شرایطی ظرف چند روز آینده برگزار می گردد تا بوکسوران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین آماده شوند.

همایون اردلان   در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  در حال حاضر تیم ملی بزرگ سالان ما در اردو به سر می برند و تیم جوانان نیز طی روزهای آینده اردوی خود را برگزار می کنند

دبیر فدراسیون بوکس افزود: مسئله کمبود جا سبب شده است تا اردوی بوکس جوانان چند روز به تعویق بیافتد ولی اردو به هر ترتیب برگزار می گردد.

** مسابقات منطقه ای تجربه خوبی خواهد بود

 اردلان در خصوص  مسابقات منطقه ای بو کس عنوان داشت:  اولین مسابقات منطقه ای از روز سه شنبه در خوزستان و شهر اهواز برگزار می گردد و تیم های منطقه ۵ که خوزستان ، فارس، چهار محال بختیاری ، کهکلیویه و بویر احمد  واصفهان برگزار می گردد.
 
وی ادامه داد:  مسابقات منطقه ای در هر دوره برگزاری، تجربیات خوبی در اختیار ما می گذارد و پس از اتمام این دوره نیز بی شک تجربه های گرانقدری بدست می آوریم که در آینده به نفع بوکس کشورمان خواهد بود.

**لیگ را برگزار می کنیم

اردلان در خصوص برگزاری مسابقات لیگ بوکس بیان داشت: برگزاری لیگ در هر فدراسیون مسئله ای حیاتی است و قهرمانان را برای مبارزه تشویق می کند و اگر مسئله مشکلات مالی و تامین بودجه حل شود، دوباره لیگ بوکس را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: وقتی در رشته ای لیگ وجود داشته باشد، سبب افزایش  انگیزه می گردد و می تواند پاداش بوکسورها را افزایش دهد و پیگیری آن ها را نیز بسیار کند.
 
اردلان ادامه داد: در همه فدراسیونها برگزاری مسابقات لیگ لازمه پیشرفت است و ما از اهمیت این موضوع کاملا بی خبریم.

** در جلسه دوشنبه دربارهٔ لیگ تصمیم گیری می گردد

 اردلان ادامه داد:  به همین منظور و با توجه به  اهمیت برگزاری لیگ در بوکس، روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه در جلسه هیئت رئیسه این مسئله را پیگیری خواهیم کرد و نظر مسولان  را نیز جویا می شویم.
 
وی تصریح کرد: به دنبال حل مشکلات مالی هستیم و اگر هماهنگی و همکاری با بعضی مسئولان صورت پذیرد لیگ بوکس دوباره آغاز به کار خواهد کرد تا فضای رقابتی سالمی برای بوکسورهایمان به وجود بیاید و همین قضیه به پیشرفت تیم ملی و به طور کلی بوکس کشور می انجامد.

**بوکس جای پیشرفت بسیاری دارد

اردلان در خصوص وضعیت بوکس کشور بیان داشت:  وضعیت بوکس کشور خوب است و ما بوکسورهای بسیار با انگیزه و قدرتمندی داریم که نشان می دهند وضعیت بوکس  کشور درخشان است و با کمک و همکاری مسئولان،  بوکس کشور شرایط را به مراتب بهتری نسبت به حال خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  امیدوارم با حل مشکلات مالی بوکس کشور به شرایط  آرمانی  و ایده آل خود نزدیک شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.