ارز بازار لوازم یدکی خودرو را ناآرام کرد

اتوآنلاین : این روزها بازار لوازم یدکی و قطعات به پیروی از بازار خودرو آشفته و ناآرام شده به طوری که شاهد افزایش روزانه و در برخی موارد رشد ساعتی قیمت کالاها در این بازار هستیم هرچند که رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی این افزایش قیمت ها را طبیعی می داند.

به گزارش «اتوآنلاین» در شرایطی که فعالان بازار لوازم یدکی میزان افزایش قیمت ها را در این بازار تا سقف ۱۰۰ درصد عنوان می کنند، رییس اتحادیه این صنف میزان رشد قیمت لوازم یدکی را کمتر از این ارزیابی می کند.
غلامرضا بخشی زاده با طبیعی ارزیابی کردن افزایش قیمت ها در بازار لوازم یدکی گفت: بازار لوازم یدکی کشور مانند دیگر بازارها تحت تاثیر نوسانات نرخ دلار است به طوری که با افزایش بهای دلار قیمت ها در این بازار دستخوش تغییر می شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در بازار لوازم یدکی کمبودی احساس نشده و لوازم مورد نیاز به وفور در بازار وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به سوء استفاده هایی که از ارز دو نرخی می شود به نظر می رسد واردات لوازم یدکی خودروها با ارز آزاد، هم به نفع تولید کننده و هم به نفع مصرف کننده باشد زیرا لوازم یدکی با یک قیمت مشخص عرضه شده و جلوی سوء استفاده ها گرفته می شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی بازار لوازم یدکی تصریح کرد: به هر حال نوسانات نرخ ارز بر روی بازار لوازم یدکی تاثیر خواهد داشت و بهای کالاهای داخلی و خارجی را دستخوش تغییر خواهد کرد.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. RamiPeata:

    Hi I have an offer for you regarding apartments can I contact be phone?

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.