استقبال از ماه مبارک رمضان با رونمایی از کتاب نشانی

فروردین ۱۴۰۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک گفت:کتاب نشانی درآستانه ماه مبارک رمضان حاوی مجموعه اطلاعات مساجد و هیأت مذهبی منطقه یک به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ی رونمایی شد.

محسن جلالی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه قرآن، نیایش و دعا، کتاب و پایگاه الکترونیکی نشانی به آدرسwww.neshani1.ir با هدف اطلاع رسانی کامل، جامع و سریع از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی،مذهبی در سطح منطقه و معرفی اماکن مقدس، مساجد، حسینیه ها، هیأتها، تکایا و مراکز مذهبی تهیه، تنظیم و انتشار یافته است.
جلالی تصریح کرد: کتاب نشانی، برنامه های شاخص فرهنگی و دینی بارگاه متبرکه امامزاده صالح(ع)، امامزاده صالح(ع)، امامزاده علی اکبر(ع)، امامزاده قاسم(ع)، و امامزاده مصیب(ع) به همراه مساجد و حسینیه های شاخص منطقه یک را به مخاطب معرفی می کند.
جلالی اظهار داشت: فعالیت ها، برنامه ها و سخنرانیهای مختلف شامل مراسم ماه محرم و صفر، ایام فاطمیه، اعیاد بزرگ دینی ماه مبارک رمضان، عزاداریها، برنامه های فرهنگی و ادعیه خوانی به تفکیک امامزاده ها، مساجد و حسینیه ها به همراه اوقات شرعی تهران در این کتاب آورده شده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.