اندروید به iOS رسید

۴شنبه ۱۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

اندروید به iOS رسید

http://up.funmehr.com/images/dmmory4xm5tqh9uxz3iq.jpg

اپل در سال ۲۰۰۸ اپ‌استور خود را بصورت رسمی راه‌اندازی نمود و کمی بعد نیز اندروید مارکت که بعد‌ها به گوگل پلی تغییر نام یافت، راه‌اندازی شد. طی این چهار سال، اپل همواره تعداد بیشتر اپلیکیشن‌های تحت سیستم‌عامل iOS را به رخ اندروید و گوگل می‌کشید و همواره از آن به عنوان یک برتری برجسته یاد می‌کرد. حال اندروید بالاخره توانست از نظر تنوع و تعداد اپلیکیشن‌ها به iOS برسد و نرم‌افزارهای اندرویدی از مرز ۷۰۰ هزار عنوان گذر نمودند.

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز؛ هرچند تعداد اپلیکیشن‌ها تنها معیار برتری یک سیستم‌عامل نسبت به دیگری نمی باشد و هنوز بعضی از نرم‌افزارها، نسخه تازه خود را ابتدا برای iOS و سپس برای اندروید منتشر می‌کنند. اما وقتی نوبت به نرم‌افزارهای محبوب و پر استفاده می‌رسد، نسخه مربوط به پلت‌فرم‌های مختلف، همزمان ارائه می‌شوند.

حالا که اندروید از نظر تعداد عناوین نرم‌افزاری به iOS رسیده است، دغدغه مهم و اساسی گوگل تمرکز برروی نرم‌افزارهای اختصاصی تبلت و ایجاد درآمدزایی بیشتر برای توسعه دهندگان نرم‌افزارهای مبتنی بر اندروید خواهد بود. به هر حال احتمالا دیگر در کنفرانس‌های اپل، عبارت بیشترین تعداد نرم‌افزار را نخواهیم شنید.

اگر شما هم طرفدار اندروید میباشید می‌توانید، این لحظه را جشن بگیرید.

http://dl2.funmehr.com/hamid/aks/funmehr.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتاز نیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتاز نیوز

طبقه بندی: خبرها آی تی, خبرها آی تی   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: چهارشنبه ۱۰ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , ios, IT, آموزش, آی تی, خبرها آی تی, خبرها تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, اندروید, اندروید به iOS رسید, ترفند, جدیدترین تکنولوژی ها, سیستم عامل ها, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, کالا

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.