این مرد شیطان صفت با این دختر چه کرده؟ + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

به گزارش ممتاز -تجاوز هولناک یک هیولا به دختر ۶ ساله جنجال به پا کرد.یک مرد نوازنده این دختر را ربوده و پس از تجاوز این دختر را زنده به گور کرد.این مرد بی رحم توسط پلیس دستگیر شد… اسوشیتد پرس گونگ کارتن ۶ ساله در حالی که بر روی صندلی خودروی پدر خود خواب بود، توسط مردی ربوده شد.

این مرد شیطان صفت با این دختر چه کرده؟ + تصویر


بر اساس تصاویر ضبط شده از لابی کنسرت که پدر نونگ کارتن” به مدت ۴۰ دقیقه در آنجا بود فرد ناشناس با در دست گرفتن دست دختر بچه ۶ ساله از آنجا دور شد.پس از باز بینی فیلم‌های ضبط شده هویت وی معروف به “هیولا ” یک نوازنده خیابانی به نام UNJ گزارش شد.تصاویر فوق مربوط به ۱۰ روز پیش در با‌نکوک است که درنهایت با پیگیری پلیس UNJ در ۴۰۰ کیلومتری همان کنسرت دستگیر شد.

این مرد شیطان صفت با این دختر چه کرده؟ + تصویر


پس از دستگیری وی که پیش تر نیز به جرم چندین تجاوز به عنف و کودک آزاری تحت تعقیب پلیس از سال ۱۹۹۳ بوده به کودک ربایی و تجاوز وحشیانه و در نهایت زنده به گور کردن دختر در حالی که اشک می‌ریخت، اعتراف کرد.پس از اعتراف وی جسد دختر بچه در یک منطقه غیر مسکونی در حالی در زمین دفن شده بود پس از ۱۱ روز پیدا شد.مرگ وی طبق اظهارات UNJ بر اثر خفگی تائید شده است. وی تا پایان روند تکمیل پرونده اش در بازداشت به سر خواهد برد.

این مرد شیطان صفت با این دختر چه کرده؟ + تصویر


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. پلاره:

    این یارو حتما تو بچگیاش به خودش و خانوادش تجاوز کردن که اینطوری شده

  2. خرید ملک در آلانیا:

    شرکت بست هوم پیشرو در توسعه ساخت مستغلات در منطقه آنالیا از سال ۲۰۰۴ میباشد.شروع کار شرکت بصورت آژانس املاک بود که در سال ۲۰۰۸ هدف شرکت بر ساخت و فروش املاک آماده تحویل در بهترین مناطق آنالیا قرار گرفت. رزومه شرکت ات به امروز شامل ۱۵ پروژه به متراژ ۲۹۰۰۰ متر مربع میباشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.