باخت تحقیر آمیز آخرین نماینده آسیایی ایران

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال سپاهان ایران با شکست سنگین برابر الاهلی عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا وداع تلخی با این مسابقات داشت.

 دومین دیدار از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا سه شنبه شب بین تیم‌های فوتبال الاهلی عربستان و سپاهان ایران برگزار شد که با حذف تلخ آخرین نماینده کشورمان از این جام همراه شد.

در این مسابقه که در ورزشگاه ملک عبدالله الفیصل جده انجام شد، تیم سپاهان که به دلیل اخراج رضا محمدی دروازه‌بان خود از دقیقه ۲۷ با ۱۰ بازیکن به بازی ادامه می‌داد، برابر میزبان عربستانی خود تن به شکست سنگین ۴ بر یک داد.

با توجه به اینکه دیدار رفت دو تیم در اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، تیم الاهلی عربستان با توجه به برتری ۴ بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمان آسیا را بدست آورد.

ویکتور سیموئز (۲۸- پنالتی)، علی الحسنی (۳۵ و ۱+۴۵) و عبدالرحیم جیزاوی (۶۹) گل‌های تیم الاهلی را در این دیدار به ثمر رساندند و فرشید طالبی در دقیقه ۳۸ تک گل تیم سپاهان را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

در دیگر دیدار این مرحله که ساعتی پیش به پایان رسید، تیم گوانگجو اورگرانده چین در ورزشگاه گوانگجو برابر الاتحاد عربستان به پیروزی ۲ بر یک دست یافت اما تیم الاتحاد به خاطر پیروزی ۴ بر ۲ در دیدار رفت، در مجموع با برتری ۵ بر ۴ مقابل حریف چینی، به دیدار نیمه نهایی این جام صعود کرد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.