بازگشایی پرونده‌ تازهی علیه لیبرمن به اتهام خیانت در امانت و کلاهبرداری

۲۴م آذر ،

almohit-1.jpg

دادستانی کل رژیم صهیونیستی وزیر امور خارجه این رژیم را به خیانت در امانت و کلاهبرداری متهم و پرونده‌ای را در این خصوص علیه وی باز کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، دادستانی کل رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه پرونده تازهی را علیه آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر قدس باز کرد و وی را به خیانت در امانت و کلاهبرداری متهم کرد.

در عین حال دادستانی رژیم صهیونیستی پرونده لیبرمن در خصوص درآمد‌های نامشروع در جریان انتخابات پارلمانی و نیز پولشویی و کلاهبرداری در آن زمان را مختومه اعلام کرد و وی را از این خطر بزرگ که می‌توانست به زندگی سیاسی‌اش پایان دهد، نجات داد.

لیبرمن گرچه به خیانت در امانت و کلاهبرداری متهم شده اما بنا به نقل از منابع حقوقی، می‌تواند با مذاکره و دادن تعهداتی به دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی به فعالیت‌های سیاسی خود همانند قبل ادامه دهد.

لیبرمن که رهبری حزب افراطی و راستگرای “اسراییل بیتنا” را بر عهده دارد پیشتر به پولشویی، اجیر کردن شاهدان دروغین، اختلاس و کلاهبرداری نیز متهم شده است و در صورتی که این اتهام‌ها علیه وی ثابت می‌شد باید حداقل ده سال از زندگی‌اش را در زندان می‌گذراند.

لیبرمن که به مواضع تند و ضد اسلامی خود مشهور است،‌ اتهامات وارده را همواره رد و مدعی شده است که همه این‌ها توطئه‌ای از سوی رقبای سیاسی اوست و در صورتی که وی در خصوص هر یک از این اتهام‌ها محکوم شود از سمت خود به عنوان وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی استعفا خواهد داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.