بازیکنان انگلیسی که به تیم های خود ضرر زدند + تصاویر

۲۷خردادماه،

برخی از بازیکنان لیگ انگلیس با قیمت های بالایی به باشگاه های خود پیوسته و هنگام جدا شدن مبلغ بسیار کمی را برگرداندند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، بعضی از بازیکنان به هنگام ورود به باشگاه های انگلیسی قیمت های بالایی از تیم های خود مطالبه کردند اما هنگام خروج با قیمتهای بسیار پایین تری فروخته شدند و ضرر مالی به باشگاه های خود رساندند.

در زیر مروری بر این بازیکنان داریم:

**شان رایت فیلیپ از چلسی به منچستر سیتی

شان رایت فیلیپ تابستان سال ۲۰۰۵ طی قراردادی پنج ساله به چلسی پیوست اما بعد از سه سال به منچستر سیتی بازگشت زیرا در چلسی جایی در تیم اصلی برای خود نیافت .

** روبینهو از منچستر سیتی به آث میلان

باشگاه منچستر سیتی با خریدن روبینهو از رئال مادرید رکورد خرید بازیکن در لیگ انگلیس را جا به جا کرد اما این بازیکن توانست در این تیم جایگاهی بیابد بعد از گذراندن یک فصل به طور قرضی در سانتوس با آث میلان قرارداد امضا کرد.

 قیمت خریده شده: ۳۲ میلیون پوند / قیمت فروخته شده : ۱۸ میلیون پوند زیان : ۱۴ میلیون پوند

** مایکل اون از نیوکاسل به منچستر یونایتد

نیوکاسل زمانی که که مایکل اون را از رئال مادرید به تیم خود آورد باور داشت که بهترین خرید ممکن را کرده اما مصدومیتی شدید هرگز اجازه نداد این بازیکن دوباره به اوج خود بازگردد. این بازیکن در نهایت به عنوان بازیکن آزاد به منچستر یونایتد پیوست.

قیمت خریده شده: ۱۶/۸ میلیون پوند/ قیمت فروخته شده : بازیکن آزاد زیان : ۱۶/۸



**آندریا شفچنکو از چلسی به دیناموکیف

رومان آبراموویچ رکورد خرید گران ترین بازیکن در انگلیس را شکست تا ستاره تیم آث میلان را به چلسی بیاورد اما این بازیکن در ۴۸ بازی توانست تنها ۹ گل به ثمر برساند و به طور قرضی به باشگاه سابقش بازگشت و در نهایت با دیناموکیف قرارداد بست.

قیمت خریده شده: ۳۰/۸ میلیون پوند / قیمت فروخته شده: بازیکن آزاد زیان ۳۰/۸ میلیون پوند

اما فرناندو تورس توانست رکورد شفچنکو را بشکند وی دو سال و نیم پیش به چلسی پیوست و هزینه ۵ میلیون پوند دریافت کرد اما این بازیکن درحال حاضر مورد توجه بارسلونا است و پیشنهادی ۱۷ میلیونی دریافت کرده و اگر این قرارداد امضا شود وی در کمتر از سه سال ۳۳ میلیون پوند به رومان آبراموویچ ضرر وارد کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.