باشگاه راه‌آهن به هواپیمایی فراز قشم واگذار شد

پس از توافق با مالکان باشگاه راه‌آهن، این باشگاه به شرکت هواپیمایی فراز قشم واگذار شد.

بر اساس توافقی که بین مدیران و مالکان باشگاه راه‌آهن با مدیران شرکت هواپیمایی فراز قشم صورت گرفت، این باشگاه تهرانی توسط این شرکت هواپیمایی خریداری شد.

محمدحسن انصاریفرد ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در جلسه‌ای که روز شنبه با اعضای هیات مدیره داشتم، بودجه باشگاه مشخص شد و مدیران جدید قول پرداخت به موقع و منظم مبالغ قرارداد بازیکنان را دادند.

وی حمایت‌های لازم خریداران جدید از باشگاه را یک موضوع بسیار ارزشمند دانست و افزود: اعضای هیات مدیره در این نشست اعلام کردند نگران موضوعی نباشیم و با قدرت کارمان را ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن از توجه ویژه مسئولان جدید باشگاه روی مسائل اخلاقی یاد کرد و افزود: مدیران جدید در این بخش تاکید ویژه‌ای داشته و می‌خواهند باشگاه و نفرات تیم در این بخش نمونه باشند.

انصاریفرد همچنین گفت: شنبه روز ویژه‌ای در باشگاه راه‌آهن بود زیرا با حضور مالکان قدیم و خریداران جدید، مباحث بسیار خوبی در باشگاه مطرح شد و قطعا آینده خوبی در انتظار تیم فوتبال راه‌آهن خواهد بود.

بر پایه این گزارش، پس از خریداری باشگاه راه‌آهن توسط شرکت هواپیمایی فراز قشم، محمدحسن انصاریفرد با تایید هیات مدیره جدید باشگاه در سمت مدیرعاملی باشگاه راه آهن ابقا شد.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.