«برهان» امروز کلید می خورد

۰۲م اسفند ،

چهارشنبه ۲ اسفند – ۱۳:۲۰ شناسه‌ی خبر: ۳۵۶۵۰ – اخبار عمومی

شبکه قرآنسینماپرس-گروه تلویزیون/ضبط مجموعه «برهان» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا محمدی صبح امروز دوم اسفند در تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی این پروژه؛ مجموعه «برهان» به سفارش شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا محمدی ساخته می گردد.

 

این مجموعه آموزشی در غالب ۲۶(بیست و شش)قسمت ۶۰ دقیقه ای برای پخش از ایام نوروز ۹۱ از شبکه معارف و قرآن، شبکه یک سیما و شبکه های جام جم تهیه می گردد.

 

در مجموعه آموزشی «برهان» شانزده دانشجو دختر – پسر شبهات و سئوالات خود از دین اسلام را مطرح می کنند و در هر قسمت از این مجموعه که به صورت مستند داستانی و گفت وگو محور ساخته می گردد بسیاری ازپرسشها و شبهات دینی مطرح و توسط علما و متخصصین فن دینی چون؛حجه الاسلام والمسلمین دکتر سید صدر الدین شریعتی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، حجت الاسلام و المسلمین باقر زاده و حجت الاسلام و المسلمین قنادی و دیگر استادان مطرح حوزه های علمیهپاسخ داده می گردد.

 

مجموعه آموزشی «برهان» با بیست و نه محور؛ راز دین گرایی انسان و فواید دین گرایی در دین در دنیای امروز، زیارت و توسل در تشیع، سبب سختگیرانه بودن احکام جزایی در اسلام، فلسفه حجاب، فلسفه بعضی از احکام جزا، فلسفه ولایت فقیه، شرب خمر و دلایل حرمت آن، عرفان های نو پدید معنوی، نقد سکولاریسم، اعجاز قرآن، مزایای شیعه نسبت به سایر فرق اسلامی، روابط اشخاص اسلام، باستان گرایی و ملی گرایی، موسیقی، حدود و ثغور آزادی در اسلام و غرب، حکومت جهانی و مهدویت، نظام پاسخگویی اسلام به نیازهای معاصر، سبب پشرفت جوامع دور از دین چیست؟، سیره پیامبر اکرم(ص)، معرفت شناسی، نماز، ربا، خمس، نمایش جذاب رزالت های انسانی، خانواده، اصول دین، دین و اخلاق، ایجاد تعاریف غیر واقع از ویژگی های خداوند مثل لطف و بخشش با هدف برطرف کردن شبهات از چهره مطهر دین اسلام تهیه و پخش می گردد.

 

ضبط این مجموعه آموزشی امروز چهارشنبه ۲ اسفند ماه در تهران آغاز شد.

 

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.