برگزاری مسابقات عمومی کشتی فرنگی از فردا

۰۶م آذر ،

اولین دوره رقابتهای عمومی کشتی فرنگی یادواره سرلشکر خلبان شهید محمد حاجی در وزن ۵۰ کیلوگرم فقط در رده ای سنی جوانان برگزار می گردد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اولین دوره مسابقات عمومی کشتی فرنگی با جایزه ۱۴۰ میلیون تومانی روزهای ۷ تا ۱۰ آذرماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

بر این اساس در وزن ۵۰ کیلوگرم این مسابقات فقط متولدین سال‌های ۱۳۷۱-۱۳۷۲- ۱۳۷۳ و ۱۳۷۴ مجاز به شرکت می‌باشند و در هفت وزن دیگر نیز کشتی‌گیران بالای ۱۷ سال (از سال ۱۳۷۴ به بعد) می‌توانند در مسابقات شرکت کنند. مسابقات این وزن بدون ارفاق وزن برگزار می گردد.

-تاریخ وزن‌کشی و برگزاری این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۱٫ وزن‌کشی اوزان ۵۰ ،۶۶ و ۹۶ کیلو از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روز سه‌شنبه ۰۷/۰۹/۹۱ و مسابقات آنان از ساعت ۱۳:۰۰ روز چهار‌شنبه ۰۸/۰۹/۹۱ برگزار خواهد شد.

۲٫ وزن‌کشی اوزان ۶۰ ، ۷۴ و۱۲۰ کیلوگرم از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۸:۰۰ روز چهار‌شنبه ۰۸/۰۹/۹۱ و مسابقات آنان از ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه ۰۹/۰۹/۹۱ برگزار خواهد شد.

۳٫ وزن‌کشی اوزان ۵۵ و ۸۴ کیلوگرم از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۸:۰۰ روز پنج‌شنبه ۹/۰۹/۹۱ و مسابقات آنان از ساعت ۱۳:۰۰ روز جمعه ۱۰/۰۹/۹۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.