“بشار اسد” در مصاحبه با شبکه تلویزیونی “المنار”

۰۸خردادماه،

یک محموله کشتی حامل سامانه موشکی اس-۳۰۰ را از مسکو دریافت کرده ایم …

بشار اسد همچنین با محکوم کردن اشغال بلندی های جولان توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت که دولت سوریه در کنار کسانی می ایستد که خواستار آزاد سازی جولان از چنگال صهیونیست ها می باشند.

بشار اسد در ادامه مصاحبه خود با شبکه “المنار” لبنان اظهار داشت ارتش سوریه دستاوردهای بزرگی در مقابله گروه های مسلح به دست آورده است.

وی در ادامه با بیان اینکه موازنه قدرت نظامی به طور کامل به نفع ارتش سوریه است افزود سوریه وحزب الله در محور واحدی گام برمی‌ دارند . 

رئیس جمهور سوریه همچنین با اشاره به اینکه برخی از اشخاص وابسته به حزب الله در مناطق مرزی لبنان با سوریه مستقر می باشند اضافه کرد با این وجود ارتش سوریه است که با گروه های مسلح وتروریستی به مقابله پرداخته و این درگیری ها را اداره می کند.


وی همچنین تصریح کرد درگیری های ارتش سوریه با گروه های تروریستی تا نابودی کامل این گروه ها ادامه خواهد داشت.

“اسد” همچنین با محکومیت نقش آفرینی سه کشور”ترکیه،عربستان وقطر” در حمایت مادی وتسلیحاتی گروه های مسلح در سوریه ،از ورود نزدیک به صد هزار پیکارجو از کشورهای عربی وخارجی به این کشور خبر داد.

“بشار اسد” با تاکید بر مشارکت سوریه در کنفرانس “ژنو۲” به انتقاد از سرکردگان مخالفان نظام این کشور که خارج نشین می باشند پرداخت وگفت با این وجود امیدواری درخصوص مثبت شدن این مذاکرات وجود ندارد.

وی به موضوع اسرائیل هم پرداخت ودر این باره گفت در صورت هرگونه تجاوز جدید اسرائیل به خاک سوریه پاسخ ارتش این کشور به این تجاوز فوری خواهد بود.

لازم به ذکر است مشروح کامل مصاحبه “بشار اسد” رئیس جمهور سوریه با شبکه “المنار” لبنان امشب پخش خواهد شد.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.