به نام ایران یک رکورد تاریخی در لندن خواهم زد

سیامند رحمان بیان کرد: در تمرینات رکورد ۳۰۵ کیلوگرم را زده ام و قصد دارم علاوه بر شکستن رکورد پارالمپیک (۲۶۲ کیلوگرم) و جهان (۲۹۱ کیلوگرم) با زدن وزنه بالاتر از ۳۰۰ کیلوگرم رکورد گینس را هم به نام خودم ثبت کنم.

وی افزود: جو مسابقات پارالمپیک و شرایط آب و هوایی لندن بسیار متفاوت تر از سایر بازیهاست و به خصوص هوا بسیار سرد است که ممکن است کمی اذیت کند اما امیدوارم در روز مسابقه بتوانم با شرایط سالن تمرین و سالن اصلی مسابقات خودم را وفق دهم.

رحمان ادامه داد: سه ماه است که خانواده ام را ندیده ام و دو سال است که تمرینات مداومی دارم و تمام نیرو و قدرت خود را گذاشته ام تا در اولین تجربه پارالمپیکی خود بتوانم به موفقیتی بزرگ برسم تا هم رتبه کاروان ایران را در جدول مدالها بالاتر ببرم و هم مردم ایران به خصوص استان آذربایجان را خوشحال کنم و زحمات چند ساله خود و مربیان را به ثمر برسانم.

وی همچنین اصلی ترین رقیب خود را ورزشکار عراقی دانست اما ابراز امیدواری کرد که به راحتی بتواند او را پشت سر بگذارد و عنوان قویترین مرد پارالمپیک را به خود اختصاص دهد.

سیامند رحمان در پایان درباره سایر ورزشکاران ایرانی پارالمپیک گفت: وظیفه خود می دانم که در مسابقات ورزشکاران ایرانی حاضر شوم و آنها را تشویق کنم و هر مدالی که ایرانی ها می گیرند انگار که خودم مدال گرفته ام و بسیار خوشحال می شوم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.